کد خبر : 1995406 | 28 دی 1402 ساعت 01:21 | 18.9K بازدید | 15 دیدگاه

نزدیک بود در بیابان سگ تکه و پاره‌ام کند

طیبی: من را از استقلال خوزستان بیرون کردند

مدافع باتجربه استقلال خوزستان از مشکلاتش با کادر فنی تیم گفته و از مسئولان خوزستان درخواست کرده به این موضوع ورود کنند.

طیبی: من را از استقلال خوزستان بیرون کردند

به گزارش "ورزش‌ سه"، محمد طیبی در گفت‌وگویی با خبرنگار ما از مشکلات عجیبش با کادر فنی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفته و از مدیران باشگاه و همین‌طور مسئولان استانی خواسته به او که برای رهایی از مخمصه‌ای که در آن گرفتار شده کمک کنند.

صحبت‌هایمان با محمد طیبی درباره آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال خوزستان شروع شد و او در این باره گفت: «خب تمرینات تیم که در جریان است و من هم 8،9 است که در حال تمرین هستم، ولی متاسفانه به یکباره به من گفتند که دیگر به تمرین نیا و از گروه تیم هم من را بیرون انداختند.»

*چرا این اتفاق افتاد؟
خب قبلا یک نامه‌ای از من گرفته بودند که حق اظهارنظر درباره هیچ موضوعی را در تیم ندارم و اگر اظهارنظری درباره هر چیزی داشته باشم، باشگاه می‌تواند به صورت یکطرفه قرارداد من را بدون خسارت فسخ کند.

*جریان این نامه چیست؟ 
خب واقعیت این است که دو سه ماه پیش در تمرینات یکی از مربیان تیم من به در حین تمرین بی‌احترامی کرد که من هم جواب او را دادم. بعد از این اتفاق من را از تیم کنار گذاشتند.

*همان زمانی که در نیمه اول فصل در مسابقات استقلال خوزستان حضور نداشتی؟ 
بله. من در آن مقطع 30 روز همراه تیم نبودم و گفتند برای اینکه برگردی به تیم باید یک نامه را امضا کنی و من هم همین کار را کردم.

1979963

*یعنی الان دوباره به مشکل خورده‌ای؟ جریان اختلاف جدید شما چیست؟
والا من به تیم برگشتم و اصلا هم مشکلی نبود. من فقط از آقای جلالی مربی بدنساز تیم یک درخواست کردم. به ایشان گفتم که من آدم کم‌رو و خجالتی‌ای هستم و اگر امکان دارد شما از آقای پورموسوی از طرف من خواهش کنید که آن نامه را از بین ببرند. گفتم از لحاظ روحی و روانی آن نامه روی عملکرد من تاثیر می‌گذارد. گفتم اگر امکان دارد آن نامه را حذف کنند.

*یعنی به خاطر همین درخواست دوباره از تیم کنار گذاشته شدی؟ 
واقعیت این است که من فقط این درخواست را داشتم ولی به یکباره به من گفتند که دیگر حق نداری به تمرینات بیایی و من را از گروه تیم هم حذف کردند. به من گفتند چند روز باید خصوصی تمرین کنی. چند روز من را به زمین ساحلی و بیابان‌های اهواز بردند. حتی در این تمرینات خصوصی یک سگ به من حمله کرد و نزدیک بود تکه پاره‌ام کند. دو سه نفر از دوستان من آنجا بودند و شاهد این قضیه بودند.

*مگر چقدر با زمین تمرین اصلی فاصله داشتی؟ 
در محل تمرین یا نزدیک محل تمرین نبود.

1979962

*یعنی به تو گفتند در زمان مشخصی برو به صورت اختصاصی تمرین کن؟
بله. آقای قنبری هم بالای سر من بود تا به صورت اختصاصی تمرین کنم. خودشان من را از تیم بیرون کردند و به من گفتند برو دنبال تیم بگرد. من هم از اول فوتبال روی پای خودم بوده‌ام. اگر باشگاه همین الان من را کنار بگذارد، اینقدر به خودم اعتماد دارم که با دو مربی صحبت کنم و حداقل یکی از آنها به من اعتقاد داشته باشد. اتفاقا با دو سه نفر از مربیانم صحبت کردم و یکی از آنها گفت من به تو اعتقاد دارم و اگر احساس کردی جایت راحت نیست و باشگاه تو را نمی‌خواهد، ما تو را می‌خواهیم. آنها خودشان به من گفته‌اند دیگر جای تو در تیم نیست.

*الان تکلیف چیست و می‌خواهی چه تصمیمی بگیری؟
از مدیران باشگاه درخواست دارم که تا دو سه روز آینده تکلیف من را مشخص کنند. واقعا اصلا نمی‌دانم چه تصمیمی می‌خواهند بگیرند. واقعا گیر افتادم. من حتی اگر این شرایط ادامه داشته باشد، حتما به فدراسیون فوتبال شکایت خواهم کرد، چون حق محمد طیبی که فرزند واقعی استقلال خوزستان است، این نیست. اینکه بلاتکلیف بماند، اینکه او را به بیابان بفرستند و سگ حمله کند. واقعا این رفتار در شأن و شخصیت من نیست. احساس می‌کنم در حال خرد شدن هستم و دیگر نمی‌توانم این حجم از بی‌احترامی را تحمل کنم. واقعیت اصلا دوست نداشتم کار به اینجا بکشد که یک موضوع درون خانوادگی رسانه‌ای شود، اما واقعا چاره‌ای نداشتم. امیدوارم با ورود مسئولان استان و مدیران باشگاه این مسئله ختم به خیر شود.

دیدگاه‌ها