کد خبر : 1995428 | 28 دی 1402 ساعت 09:37 | 28.2K بازدید | 9 دیدگاه

نگرانی یونایتد: این ستاره نباید سانچو شود!

منچستریونایتد قصد دارد از تکرار اتفاقاتی که برای جیدون سانچو، ستاره این تیم، رخ داد در مورد آنتونی مارسیال جلوگیری کند.

نگرانی یونایتد: این ستاره نباید سانچو شود!

به گزارش "ورزش سه"، مارسیال از اواسط ماه دسامبر به دلیل ابتلا به بیماری‌ای که هرگز به صورت دقیق مطرح نشد نتوانسته است تیمش را در مسابقات همراهی کند. 

همین غیبت طولانی مدت توجه بسیاری از خبرنگاران را جلب کرد و روزنامه دیلی میل روز گذشته مدعی شده بود که او شرایطی مشابه سانچو پیدا کرده است و اجازه همراهی با تیمش و حضور در تمرینات در کنار سایر بازیکنان یونایتد را ندارد.

این موضوع نگرانی بسیاری از هواداران یونایتد را در پی داشت، اما حالا سایت گل خبر داده که این ادعاها درست نیست و مدیران یونایتد اجازه نخواهند داد اتفاقاتی که برای سانچو رخ داد بار دیگر در این تیم و برای این بازیکن تکرار شود. 

1977115

مارسیال در حال حاضر به صورت انفرادی در حال تمرین است و از برنامه مشخص و استاندارد در نظر گرفته شده برای تمام بازیکنانی که به دلیل مصدومیت و بیماری مدتی را دور از میادین سپری کرده‌اند پیروی می‌کند تا بتواند با آمادگی بیشتری به تمرینات تیمی اضافه شود. 

میسون مونت و کاسمیرو و لیساندرو مارتینز هم پیش از این از چنین الگویی پیروی کرده بودند و این روندی است که تمام بازیکنان یونایتد پس از بازگشت از یک دوره غیبت باید از آن پیروی کنند. 

دیدگاه‌ها