کد خبر : 1995452 | 28 دی 1402 ساعت 13:11 | 22.3K بازدید | 7 دیدگاه

حسرت ستاره سابق لیورپول: نباید به این تیم می‌رفتم

جو کول، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که نباید پس از جدایی از چلسی راهی لیورپول می‌شد.

حسرت ستاره سابق لیورپول: نباید به این تیم می‌رفتم

به گزارش "ورزش سه"، کول در سال 2003 راهی چلسی شد و هفت سال در این تیم حضور داشت و عملکرد درخشانی را هم در استمفوردبریج به نمایش گذاشت. 

اما او در نهایت در سال 2010 تصمیم گرفت چلسی را ترک کند و با پیشنهادی که از لیورپول دریافت کرده بود راهی این باشگاه شد و سه سال هم با پیراهن این تیم به میدان رفت، اما مصدومیت‌های متعدد شرایط را برای او سخت کرده بود. 

این ستاره سابق تیم ملی انگلیس در پادکست جان اوبی میکل درباره این تصمیم گفت: «زانوی پایم را عمل کرده بودم و این احتمالا شروع پایان دوران فوتبالم بود چون پس از آن دیگر بازیکن قبلی نشدم. یازده ماه دور از میادین بودم. چلسی از نظر کاری حق داشت که مذاکرات تمدید را متوقف کند تا شرایطم را بررسی کند. 

1624537

در ماه اکتبر به میادین برگشتم. کارلو آنچلوتی در آن زمان سرمربی چلسی بود. به عنوان بازیکن تعویضی به زمین می‌رفتم و عملکرد خوبی داشتم، اما حضور در ترکیب اصلی واقعا دشوار بود. پس از مدتی وارد ترکیب شدم و خیلی خوب بازی کردم و چلسی پیشنهاد جدیدی به من داد اما شبیه به پیشنهاد قبلی نبود. 

به غرورم برخورد و همین باعث شد که تصمیم به جدایی بگیرم. حق انتخاب بین لیورپول و تاتنهام داشتم. لیورپول را انتخاب کردم که باشگاه خیلی خوبی بود اما شرایط برای من خوب پیش نرفت و فهمیدم که اشتباه کردم. اگر دوباره در آن شرایط قرار بگیرم، به لیگی خارجی می‌روم، چون بازی در گرما احتمالا به بهبود شرایط زانویم کمک می‌کرد.»

دیدگاه‌ها