کد خبر : 1995460 | 28 دی 1402 ساعت 13:40 | 16K بازدید | 4 دیدگاه

اینزاگی: لوکاکو به هرکس دوست دارد رأی بدهد!

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، می‌گوید از این که روملو لوکاکو به او به عنوان بهترین مربی 2023 رأی نداد ناراحت نیست.

اینزاگی: لوکاکو به هرکس دوست دارد رأی بدهد!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر باید فردا شب در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های سوپرجام فوتبال ایتالیا روبروی لاتزیو به میدان برود تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال مشخص شود. 

ناپولی و فیورنتینا دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی را امشب برگزار خواهند کرد و اینتر امیدوار است که بتواند با پیروزی در بازی فردا شب راهی بازی فینال شود و اولین جام قهرمانی این فصل را از آن خود کند. 

اینزاگی دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت: «سوپر جام ایتالیا اولین هدف فصل ماست. اینتر در دو سال اخیر قهرمان شده است و ما می‌خواهیم بار دیگر جام را به دست آوریم. همه تلاش‌مان را برای رسیدن به این هدف به کار خواهیم گرفت. 

یک جلسه تمرینی دیگر در پیش داریم و من باید بازیکنان را به دقت ارزیابی کنم. دیروز همه به جز کوادرادو حاضر بودند. من باید تصمیم درستی بگیرم. در حال حاضر فقط به فکر بازی برابر لاتزیو هستم. بلندپروازی هر چهار تیم حاضر در این مسابقات به یک انداره است. فردا باید با تیمی بازی کنیم که در پنج بازی اخیر شکست نخورده و همیشه برای ما دردسرساز بوده است.

1958348

من از همه بازیکنان تیمم کاملا راضی هستم. هر چهار مهاجمی که دارم در نیم فصل اول عملکرد درخشان و خیلی خوبی داشتند و باعث شدند که ما کاملا از آنها راضی باشیم.»

سرمربی اینتر در پاسخ به سوالی درباره رأی‌های لوکاکو در مراسم بهترین‌های سال فیفا که به پپ گواردیولا، ژاوی و لوچانو اسپالتی داده شد گفت: «لوکاکو به مربیان بزرگی رأی داد و من نمی‌توانم او را مقصر بدانم چون سه همکار بسیار خوبم را انتخاب کرد. 

من در لندن تنها نبودم. اعضای کادر فنی، مدیران، رییس باشگاه و بازیکنانم به من اجازه دادند که در این مراسم حضور داشته باشم. از اینکه بین مربیان بزرگی قرار گرفتم بسیار خوشحال هستم.»

دیدگاه‌ها