کد خبر : 1995514 | 28 دی 1402 ساعت 17:54 | 14.7K بازدید | 9 دیدگاه

امانوئل آدبایور:

اونانا به کامرون احترام نمی‌گذارد

امانوئل آدبایور، ستاره سابق منچسترسیتی، نسبت به رفتار آندره اونانا با تیم ملی کامرون عصبانی است و معتقد است او به تیم ملی کشورش احترام نمی‌گذارد.

اونانا به کامرون احترام نمی‌گذارد

به گزارش "ورزش سه"، امانوئل آدبایور، ستاره سابق منچسترسیتی، آرسنال و رئال مادرید، حمله تندی علیه آندره اونانا، دروازه‌بان کامرونی منچستریونایتد، داشته است.

اونانا در سفر خود به ساحل عاج برای همراهی تیم ملی کشورش در جام ملت‌های آفریقا تاخیر داشت چرا که در بازی منچستریونایتد مقابل تاتنهام باید تیمش را همراهی می‌کرد.

1980095

اونانا در بازی افتتاحیه جام ملت‌های آفریقا مقابل گینه که با تساوی مثبت 1-1 به پایان رسید، بازی نکرد. آدبایور طی اظهاراتی که توسط روزنامه انگلیسی مترو منتشر شد، اظهار داشت: "اونانا به کامرون احترام نمی‌گذارد، من هم مانند او یک بازیکن بودم، در تیم ملی کشورم مهم‌ترین بازیکن بودم اما هرگز چنین رفتاری نداشتم. این وضعیت نشان می‌دهد که شاید در داخل فدراسیون کامرون هم مشکلی وجود دارد."

آدبایور به اونانا هشدار داد که رفتارش را تصحیح کند: "اونانا با ضرر هنگفتی مواجه است چرا که این رفتار باعث خشم هواداران کامرونی و همچنین بسیاری از هواداران آفریقایی و بدون شک برخی از هم تیمی‌های او در تیم ملی شده است."

دیدگاه‌ها