کد خبر : 1995528 | 28 دی 1402 ساعت 19:07 | 34.1K بازدید | 8 دیدگاه

استقبال از مهری، با ترقه و نارنجک

نخستین تصویر استقلالی سابق روی سکوهای قبرس

سعید مهری از نزدیک نظاره‌گر بازی نیمه تمام آپوئل و نئا سالامیس بود.

نخستین تصویر استقلالی سابق روی سکوهای قبرس

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های آپوئل و نئا سالامیس دو روز پیش و در دور دوم رقابت‌های جام حذفی قبرس، به مصاف هم رفتند. این مسابقه به دلیل پرتاب ترقه و نارنجک به زمین مسابقه و آسیب‌دیدگی بازیکنان نئا سالامیس، نیمه کاره رها شد.

این اتفاق در دقیقه 51 و زمانی‌که بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، رخ داد. پس از مصدومیت جورج پاپاژئورگیو از ناحیه گوش، داور مسابقه بازی را متوقف کرد و به رختکن رفت که پس از 30 دقیقه و با بررسی وضعیت بازیکن مصدوم شده، بازی را نیمه کاره اعلام کرد.

پلیس قبرس امروز از دستگیری هوادار 22 ساله تیم آپوئل خبر داد که این نارنجک دست‌ساز را به محل گرم کردن بازیکن نئا سالامیس پرتاب کرده بود و قرار است کمیته انضباطی درخصوص نتیجه این مسابقه تصمیم‌گیری کند.

1980115

سعید مهری که پس از فسخ قراردادش با استقلال راهی قبرس شده تا یک بار دیگر با ریکاردو ساپینتو همکاری کند، در استادیوم حضور داشت و این مسابقه را از نزدیک مشاهده کرد که البته با پرتاب نارنجک‌های دست‌ساز، او نیز به‌مانند سایرین، نتوانست بازی را به‌صورت نرمال و تا سوت پایان، دنبال کند.

در حال حاضر، پنجره نقل و انتقالاتی آپوئل بسته شده و این باشگاه قادر به ثبت قرارداد مهری نیست. مدیران باشگاه منتظر هستند تا با پرداخت مطالبات، پنجره را باز کرده و به‌صورت رسمی از بازیکن جدید خود رونمایی کنند.

دیدگاه‌ها