کد خبر : 1995547 | 28 دی 1402 ساعت 20:16 | 11.5K بازدید | 17 دیدگاه

پاسخ اینزاگی به بازی دزد و پلیس اینتر و یووه!

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، به اظهار نظر مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، درباره رقابت دو باشگاه در کورس قهرمانی پاسخ داد.

پاسخ اینزاگی به بازی دزد و پلیس اینتر و یووه!

به گزارش "ورزش سه"، سیمونه اینزاگی، سرمربی اینترمیلان، به اظهارات مکس آلگری درمورد شانس‌های قهرمانی این فصل سری A واکنش نشان داد.

آلگری در اظهاراتی جنجالی گفت که رقابت قهرمانی مانند یک چالش بین "پلیس‌ها و دزدان" است. او در واقع یووه را پلیس و اینتر را دزد خطاب کرده بود.

اینزاگی در این خصوص گفت: "من چیزی در این مورد خواندم و همینطور شنیدم. فکر می‌کنم این یک اتفاق عادی در دنیای فوتبال است. مدت زیادی است که در این دنیا هستم و می‌توانم بگویم این را به خوبی درک می‌کنم. رقابت‌های بزرگی در لیگ ایتالیا وجود دارد اما نمی‌توانیم میلان را که تنها چند امتیاز عقب است، فراموش کنیم. تیم آن‌ها عالی است و در شرایط خوبی هستند."

1964719

سیمونه در مورد بازی نیمه نهایی سوپرکاپ مقابل لاتزیو گفت: "سوپرکاپ اولین هدف این فصل ماست. اینتر در دو سال گذشته قهرمان شده و می‌خواهیم دوباره آن را ببریم. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد. دیروز تمام بازیکنان به غیر از خوان کوادرادو در دسترس بودند. باید در مورد ترکیب تصمیماتم را بگیرم. الان فقط به بازی لاتزیو فکر می‌کنم. ما همان جاه‌طلبی‌های لاتزیو، ناپولی و فیورنتینا را داریم و فردا با تیمی روبه‌رو می‌شویم که در 5 بازی اخیر شکست نخورده و همیشه ما را به دردسر انداخته است."

از اینزاگی سوال شد که در زمستان مهاجم جذب خواهند کرد؟ سرمربی ایتالیایی در این باره پاسخ داد: "ما مدیریتی در باشگاه داریم و آن‌ها در حال فکر کردن به این موضوع هستند. با گذشت نیم فصل از 4 مهاجم تیمم راضی هستم. عملکرد آن‌ها خیلی رضایت بخش بود."

دیدگاه‌ها