کد خبر : 1995551 | 29 دی 1402 ساعت 05:00 | 28K بازدید | 1 دیدگاه

رناتو سانچس:

ستاره مغضوب مورینیو: از رم کینه ندارم!

رناتو سانچس، ستاره رم، می‌گوید مشکلی با باشگاه ندارد و عکس‌هایش با پیراهن این تیم را از شبکه‌های اجتماعی حذف نکرده است.

ستاره مغضوب مورینیو: از رم کینه ندارم!

به گزارش "ورزش سه"، این هافبک پرتغالی به‌صورت قرضی از پاری‌سن‌ژرمن با گزینه خریدی که در صورت تحقق شرایط خاص می‌تواند تبدیل به قرارداد دائم شود، این تابستان به رم پیوست. گفته می‌شود که رم از عملکرد این ستاره راضی نیست و تمایل دارد او را به بشیکتاش ترکیه بفرستد. گفته می‌شد که سردی رابطه دو طرفه بوده و رناتو سانچز با حذف تصاویری از خود با پیراهن جالوروسی از حساب‌های رسانه‌های اجتماعی‌اش، تمایل خود را به قطع همکاری نشان داده است.

بعد از ظهر امروز او با یک پیام زنده اینستاگرامی به این شایعات پاسخ داد: "چیزی که بیشتر از هر چیز می‌خواستم این بود که در میدان باشم، بازی کنم و کاری را که بیشتر دوست دارم انجام دهم. متأسفانه این فصل با مصدومیت‌های زیادی مواجه شدم و خوش شانس نبودم.

کسی که بیش از همه احساس ناامیدی می‌کند و در عین حال بیشترین تمایل را برای بازی دوباره دارد من هستم...

1965746

من معتقدم که همه چیز می‌گذرد و لحظات بهتری خواهند آمد. و در آخر فقط می‌خواستم اشاره کنم که هیچ عکسی از رم را حذف نکردم، بیش از 1 سال است که عکس پروفایلم سیاه بوده است."

رناتو سانچس هیچ اشاره‌ای به اخراج ژوزه مورینیو سرمربی رم نکرده که گفته می‌شد با او اختلافاتی دارد. این هافبک 26 ساله در این فصل تنها 9 بازی برای رم انجام داده است و تنها 228 دقیقه در میدان حضور داشته است. بخشی از این به دلیل اختلافات با مورینیو و بخشی دیگر به به دلیل مصدومیت‌های پرتعداد او بوده است.

دیدگاه‌ها