کد خبر : 1995555 | 29 دی 1402 ساعت 05:15 | 16.6K بازدید | 4 دیدگاه

در انتظار استارت‌های انفجاری از چپ و راست

دوندگی سامان قدوس و میلاد محمدی در جریان تمرینات تیم ملی موجب می‌شود تا چشم انتظار حرکات تندوتیز این دو بازیکن باشیم.

در انتظار استارت‌های انفجاری از چپ و راست

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی ایران در فاصله یک روز پیش از جدال با تیم ملی هنگ‌کنگ در دور دوم مرحله گروهی با توجه جدیت تمام دنبال می‌شود و از نکات قابل توجه در جریان تمرینات این است که علی‌رغم پیروزی مقتدرانه در برابر فلسطین، این اتفاق هرگز باعث نشده که بازیکنان تیم ملی در تمرینات حریفان را دست کم بگیرند.

تمامی بازیکنان حاضر در تمرینات تیم ملی تمام تلاش خودشان را در پیش گرفتند تا هر طور که شده در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشند و بتوانند هر کس به اندازه سهم خودش موجب شادی مردم ایران شود.

دو تا از ستارگانی که در جریان تیم ملی، تمرکز و تلاششان بیشتر از سایر نفرات به چشم می‌آید، میلاد محمدی و سامان قدوس است؛ از آنجا که بازی تهاجمی در دستور کار شاگردان قلعه‌نویی قرار گرفته است، انتظارات کادر فنی تیم ملی موجب می‌شود تا بازیکنان در طول ۹۰ دقیقه از هر دو جناح دوندگی بسیار بالایی داشته باشند تا بتوانند هر زمان که نیاز شد از فاز تهاجمی به فاز تدافعی و بالعکس، تغییر حالت دهند.

1980175
1980176

سامان قدوس که در بازی برابر فلسطین با ثبت دو پاس گل به وضوح با هنرمندی‌اش زمینه‌ساز پیروزی تیم ملی شد قصد دارد تا این اتفاق را در جدال با هنگ‌کنگ نیز تکرار کند. همچنین میلاد محمدی که در مدت اخیر اغلب به‌عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده، علاقه‌مند است تا به‌مانند جام جهانی و جام ملت‌های آسیای دوره گذشته، نظر مثبت سرمربی تیم ملی را جلب کند تا دوباره در ترکیب آغازین تیم ملی حضوری پررنگ داشته باشد.

شایان ذکر است تیم ملی ایران می‌تواند با کسب پیروزی در برابر هنگ‌کنگ صعود خودش را مسجل سازد و به بازی با امارات، صرفاً تحت نظر تعیین رتبه نگاه کند.

دیدگاه‌ها