کد خبر : 1995566 | 28 دی 1402 ساعت 21:47 | 10K بازدید | 3 دیدگاه

آلکاراس برای چند ثانیه فدرر شد! (عکس)

کارلوس آلکاراس امروز با یک ضربه از کنار تور در رقابت‌‌های اوپن استرالیا ورزشگاه رود لور آرنا را به وجد آورد.

آلکاراس برای چند ثانیه فدرر شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امروز آلکاراس در دور دوم رقابت‌های اوپن استرالیا به مصاف لورنزو سونه گو رفت و در ست دوم یک صحنه جادویی خلق کرد که یادآور دوران اوج راجر فدرر بود.
 

1980201


بازی در ست دوم روی سرویس سونه گو و با امتیازهای 3-3 و 30-0 در جریان بود که آلکاراس یک ضربه بلند بسیار آرام را به عقب زمین حریف زد و در جواب ستاره ایتالیایی یک ضربه دقیق را به سمت چپ زمین آلکاراس فرستاد.

1980202
1980203

آلکاراس او برای رسیدن به توپ به سرعت دوید که به خودی خود صحنه‌ای بسیار قابل توجه بود و یک بک هند زیبا را با بدنی کشیده به سمت پایین خط فرستاد که از کنار تور رد شد و به زمین رقیب رسید. سونه گو که به وضوح از درخشش حریف خود غافلگیر شده بود، تنها توانست راکت خود را به توپ برساند که کاری از پیش نبرد تا جمعیت برای تشویق رالی و به ویژه تلاش آلکاراس بلند شوند. این یکی از بهترین حرکت‌های آلکاراس در این رقابت‌ها بود و ماتادور جوان اسپانیایی آمادگی بدنی خودش را به رخ رقیبانش کشید.

نائومی کاوادای و آرویند پارمار، مفسران یورو اسپورت، این حرکت آلکاراس را با ضربه راجر فدرر مقابل نیک کریوس مقایسه کردند. آلکاراس در نهایت موفق شد در چهار ست حریف را شکست دهد و به دور سوم برسد. او در این مرحله شنبه به مصاف شانگ جونچنگ چینی خواهد رفت.

دیدگاه‌ها