کد خبر : 1995636 | 29 دی 1402 ساعت 10:36 | 51K بازدید | 34 دیدگاه

تیم داوری کاملا ایرانی در جام ملت‌ها؛

فغانی و بنیادی‌فر همزمان برای برانکو!

داوران ایرانی قضاوت دیدار تیم‌های ملی عمان و تایلند را برعهده خواهند داشت.

فغانی و بنیادی‌فر همزمان برای برانکو!

به گزارش "ورزش سه"، موعود بنیادی‌فر پس از اینکه در دو مسابقه جام ملت‌های آسیا 2023 بین تیم‌های ملی «ژاپن - ویتنام» و «استرالیا - سوریه» به‌عنوان داور چهارم فعالیت داشت، حالا برای نخستین‌بار در این رقابت‌ها برای قضاوت بازی انتخاب شده است.

این داور 38 ساله پس از حضور دو بازی مورد اشاره که داور چهارم بود، حالا بنابر اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا باید دیدار حساس تیم‌های ملی عمان و تایلند در گروه F را قضاوت کند؛ مسابقه‌ای که از ساعت 18 روز یکشنبه در ورزشگاه الجنوب الوکره آغاز خواهد شد.

موعود بنیادی‌فر را در این بازی، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به‌عنوان کمک داوران اول و دوم همراهی خواهند کرد تا آنها نیز نخستین قضاوت خود در جام ملت‌های آسیا 2023 را تجربه کنند.

1980348

اما نکته مهم دیگر در تیم داوری این مسابقه، حضور علیرضا فغانی به‌عنوان داور چهارم است که جذابیت‌های این بازی را دو چندان می‌کند، چراکه برانکو ایوانکوویچ، سرمربی عمان نیز در کنار خط حضور دارد و دوباره تقابل آنها شکل می‌گیرد.

فغانی دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیا بین تیم‌های ملی قطر و لبنان را برعهده داشت که قضاوت خوبی بر جای گذاشت و حالا باید در جدال حساس شاگردان برانکو مقابل تایلند و در حضور یک تیم داوری از ایران، داور چهارم باشد.

شاگردان برانکو در نخستین دیدارشان در جام ملت‌ها بازی نزدیکی مقابل عربستان ارائه کردند و در لحظات پایانی با نتیجه دو بر یک شکست خوردند ولی در سمت مقابل تایلند به برتری دو بر صفر برابر قرقیزستان رسید تا شرایط خوبی برای صعود داشته باشد.

1980351

دیدگاه‌ها