کد خبر : 1995771 | 29 دی 1402 ساعت 19:10 | 4.5K بازدید | 5 دیدگاه

روز ششم اوپن استرالیا: روس‌ها همچنان شگفتی‌سازند!

روز ششم رقابت‌های اوپن استرالیا هم با شگفتی‌سازی ستاره‌های جوان روسی سپری شد.

روز ششم اوپن استرالیا: روس‌ها همچنان شگفتی‌سازند!

به گزارش "ورزش سه"، روز اول از دور سوم رقابت‌های اوپن استرالیا با نتایجی جالب توجه سپری شد. در بخش زنان، آرینا سابالنکا که در دو دور اول در ساعات پایانی شب و بامداد روز بعد بازی کرده بود، در شیفت صبح به میدان رفت و قاطعانه با نتیجه 6-0 و 6-0 لسلی سورنکوی اوکراینی را شکست داد و حریف آماندا آنیسیموا شد که پائولا بادوسا را حذف کرد. 

میرا آندریوا ستاره 16 ساله اهل روسیه با یک بازگشت خارق العاده از 1-5 موفق شد 7-6 در ست سوم مقابل داین پری فرانسوی پیروز شود و یک بار دیگر دنیای تنیس را به وجد بیاورد. دیگر ستاره جوان و 20 ساله روسی ماریا تیموفیوا موفق شد بئاتریس هداد مایای برزیلی و بخت دهم قهرمانی در رقابت‌ها را حذف کند. کوکو گاف آمریکایی هم مقابل هموطن و دوستش آلیشیا پارکز به پیروزی رسید.

1980559

در بخش مردان، نواک جوکوویچ و یانیک سینر قاطعانه حریفان آرژانتینی خود توماس مارتین اچوری و سباستین بائز را شکست دادند. تیلور فریتز، الکس دی مینور، استفانوس سیتسیپاس، کارن خاچانوف و آندری روبلف هم که مقابل حریفانشان از برتری در رنکینگ برخوردار بودند دچار لغزش نشدند و به مرحله بعد راه پیدا کردند. تنها شگفتی بخش مردان شکست بن شلتون مقابل آدرین مانارینو بود. بسیاری انتظار تکرار دیدار جوکوویچ و شلتون را در دور چهارم می‌کشیدند اما مانارینو جوان 20 ساله آمریکایی را غافلگیر کرد و شنبه حریف جوکوویچ خواهد بود.

1980560

مهمترین بازی‌های فردا در ادامه دور سوم به شرح زیر خواهند بود:
بخش مردان:
کارلوس آلکاراس-شانگ جون چنگ
فلیکس اوژه آلیاسیم-دانیل مدودف
کامرون نوری-کسپر رود
الکساندر زورف-الکس میشلسن

بخش زنان:
یلنا استاپنکو-ویکتوریا آزارنکا
ایگا اشویانتک-لیندا نوسکووا
آنا بلینکووا-جزمین پائولینی
آنا کالینسکایا-اسلون استیونز

دیدگاه‌ها