کد خبر : 1995784 | 29 دی 1402 ساعت 20:12 | 13.5K بازدید | 5 دیدگاه

جام ملت‌های آفریقا

صعود خطرناک کیپ‌ورد: مصر و غنا روی لبه تیغ

کیپ ورد به یک هشتم نهایی جام ملت‌های آفریقا صعود کرد و وضعیت خطرناکی را برای مصر و غنا ایجاد کرده است.

صعود خطرناک کیپ‌ورد: مصر و غنا روی لبه تیغ

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کیپ ورد با شکست 3-0 موزامبیک در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا به مرحله‌ حذفی راه پیدا کرد.

کیپ ورد در دقیقه 30 بازی مقابل موزامبیک با گل پپه پیش افتاد و رایان مندز در دقیقه 58 گل دوم را به ثمر رساند. کوین پنا هم در دقیقه 69 گل سوم را به ثمر رساند.

تیم کیپ ورد با برد در بازی امروز به اولین تیمی شد که پس از رسیدن به 6 امتیاز و تثبیت صدرنشینی‌‌اش به دور حذفی جام ملت‌های آفریقا صعود کرده است.

صعود کیپ ورد به دور بعدی آینده مصر و غنا را به خطر انداخته است. این دو تیم هم در گروه B حضور دارند. مصر پس از 2 بازی تنها 2 امتیاز به دست آورده و غنا هم یک امتیازی است.

1980581

مصر شب گذشته مقابل غنا به تساوی رسیده بود و در بازی بعدی باید به مصاف کیپ ورد برود که این دیدار تاثیر زیادی روی وضعیت همبازیان محمد صلاح خواهد داشت. صلاح شب گذشته دچار مصدومیت شده بود و باید دید به این بازی می‌رسد یا خیر.

این سومین صعود تاریخ کیپ ورد به دور حذفی در جام ملت‌های آفریقا است. آن‌ها در اولین حضور در سال 2013 در آفریقای جنوبی به دور حذفی رفتند و همچنین سال 2021 در کامرون هم موفق به انجام این کار شدند.

دیدگاه‌ها