کد خبر : 1995801 | 29 دی 1402 ساعت 20:55 | 426.2K بازدید | 139 دیدگاه

مربیان برزیلی، پرتغالی و اسپانیایی صاحب رزومه

سه گزینه نهایی سرمربیگری پرسپولیس مشخص شدند

باشگاه پرسپولیس از بین تمام گزینه‌هایی که به مدیران این باشگاه معرفی شده بود به سه گزینه نهایی رسید.

سه گزینه نهایی سرمربیگری پرسپولیس مشخص شدند

به گزارش ورزش سه، بعد از جواب منفی برانکو ایوانکوویچ به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، بررسی‌های مدیران این باشگاه برای پیدا کردن گزینه مناسب آغاز شد.
در عین حال از سوی ایجنت‌های ایرانی و خارجی گزینه‌های بسیاری به مدیران باشگاه پرسپولیس معرفی شد و باشگاه نیز اعلام کرد خیلی فوری بررسی این گزینه‌ها که تعدادشان به ده نفر می‌رسید را آغاز کرده است.

در عین حال با توجه به محدودیت زمانی باشگاه پرسپولیس و در پیش بودن اردوی خارجی و بازی جام حذفی طی دیروز و امروز روزمه کاری، مبلغ درخواستی‌ و البته شرایط حضور این گزینه‌ها در ایران بررسی شد و مدیران باشگاه سر آخر به سه گزینه نهایی رسیدند.

بولت پرسپولیساین سه مربی ملیت‌های برزیلی، پرتغالی و اسپانیایی دارند و رزومه آنها توسط اعضای هیئت مدیره بررسی و اوکی لازم برای مذاکره نهایی با آنها داده شده است.

1980059

گفتنی است باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن سرمربی جدید محدودیت بودجه دارد و به همین خاطر انتخاب‌هایش محدود می‌شود. باشگاه پرسپولیس برای انتخاب سرمربی سقف هزینه مشخصی تعیین کرده و با این سقف به سه گزینه مد نظر خود رسیده است.

آنچه این باشگاه در مورد رقم قرارداد سرمربی بعدی مشخص کرده اینکه برای یک فصل مبلغی بین 500 تا 600 هزار دلار و برای یک فصل و نیم بین 800 تا 900 هزار دلار پرداخت خواهد کرد اما روی رزومه قوی سرمربی تاکید دارد.

1975354

در عین حال دیگر شرط باشگاه پرسپولیس برای گزینه‌های نهایی این است که باشگاه فقط سرمربی را به تنهایی می‌خواهد و نمی‌تواند دستیار یا دستیارانش را به خدمت در بیاورد و از ابتدا این مسئله را با گزینه مد نظرش در مذاکرات نهایی مطرح خواهد کرد تا با خودش مربی و دستیار به تهران نیاورد.

باشگاه پرسپولیس با حفظ اوسمار، په په لوسادا و مربیان ایرانی‌اش قصد دارد همین کادر را حفظ کرده و در نهایت یک مربی دروازه‌بانی جای ننکا جذب کند اما تمام اعضای این کادر زیر نظر سرمربی خارجی جدید کار کنند.
به نظر می‌رسد طی یکی دو روز آینده اخبار جدیدتری در خصوص مذاکره با این سه گزینه‌ نهایی به گوش برسد.

دیدگاه‌ها