کد خبر : 1995806 | 29 دی 1402 ساعت 21:04 | 31.7K بازدید | 49 دیدگاه

آنها شایسته برد بودند

سرمربی ژاپن: عذرخواهی می‌کنم، ببخشید!

هاجیمه موریاسو معتقد است تیم ملی عراق شایسته پیروزی برابر ژاپن بوده است.

سرمربی ژاپن: عذرخواهی می‌کنم، ببخشید!

به گزارش ورزش سه، تیم ملی ژاپن در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با نتیجه دو بر یک برابر عراق شکست خورد تا اولین شگفتی جام رقم بخورد. هاجیمه موریاسو پس از این مسابقه در نشست خبری حاضر شد و ضمن تمجید از تیم ملی عراق، گفت باید تلاش کند هر چه سریع‌تر ژاپن را به شرایط ایده‌آل برساند.

سرمربی ژاپن در نشست خبری بعد از بازی گفت: تیم ما موقعیت‌های زیادی را مقابل دروازه حریف ایجاد کرد اما تا اندکی قبل از پایان بازی موفق به گلزنی نشد. دلیل این موضوع، مشکلات فراوانی بود که برای رسیدن به دروازه تیم عراق داشتیم. عراق نشان داد که شایسته پیروزی برابر ما بود. تیم ما باید از بازی آینده از موقعیت‌ها استفاده کند. ما باید به سرعت و پیش از بازی با اندونزی به شرایط ایده‌آل برسیم.

موریاسو سپس در خصوص بازی با عراق اضافه کرد: بازیکنان تلاش زیادی کردند. قبل از این مسابقه می‌دانستیم که تیم عراق چگونه بازی می‌کند و اشتیاق زیادی دارد اما در برخی دقایق رویارویی نتوانستیم جلوی آنها را بگیریم. تیم ژاپن باید با برخی از حملات تیم عراق مقابله می‌کرد و در عین حال کارایی تهاجمی را افزایش می‌داد و روش‌های رسیدن به دروازه حریف را متنوع می‌کرد، اما در برخی موقعیت‌ها بدشانس بود. اکنون باید روش عملکرد خود را بازنگری کنیم.

1775920

او با بیان اینکه سطح تیم ژاپن آنطور که انتظار داشت خوب نبود، گفت: باید روی وضعیت روحی بازیکنان کار کنیم. ما اگرچه امروز حریف را تحت فشار قرار دادیم اما فقط توانستیم یک گل بزنیم. می‌توانستیم در سطح بهتری ظاهر شویم و با استفاده از ضربات ایستگاهی به بازی تنوع بدهیم اما این کار را نکردیم.

وی در پایان اظهارات خود گفت: از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم. ما امیدوار بودیم با برد در این دیدار خوشحالشان کنیم اما موفق نشدیم. به تیم ملی عراق برای پیروزی در این بازی تبریک می‌گویم، زیرا بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد. سعی می‌کنم مثبت اندیش باشم تا به مسیر درست برگردیم.

دیدگاه‌ها