کد خبر : 1995854 | 29 دی 1402 ساعت 23:58 | 13.7K بازدید | 60 دیدگاه

رضاییان: باید همین 3 امتیاز را شکر کنیم

مدافع راست تیم ملی ایران معتقد است در روز بدشان توانستند سه امتیاز را به دست بیاورند.

رضاییان: باید همین 3 امتیاز را شکر کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان پس از اینکه در نخستین مسابقه تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا مقابل فلسطین از دقیقه 81 به زمین آمد، جمعه شب برابر هنگ کنگ به طور کامل در بازی حضور داشت و در پایان هم به‌عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد و همراه با امیر قلعه‌نویی به سالن کنفرانس در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه آمد.

رضاییان صحبت‌های خود را اینطور آغاز کرد: همانطور که سرمربی تیم گفتند، می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. خود من چند موقعیت از دست دادم.

او ادامه داد: اگر در اینگونه مسابقات از موقعیت‌های گلزنی استفاده نکنیم، مطمئنا تیم مقابل اعتماد به نفس می‌گیرد و موجب می‌شود تا بازی خوبی به نمایش بگذارد.

1980701

مدافع راست تیم ملی ایران اضافه کرد: جا دارد به تیم خوب هنگ کنگ تبریک بگویم چون بازی خوبی انجام دادند و اعتماد به نفس داشتند، اما اگر ما از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم،  با تفاضل گل بیشتر برنده می‌شدیم.

رضاییان یادآور شد: در اینگونه تورنمنت‌ها ممکن است چنین بازی‌هایی هم از یک تیم ببینید ولی همین که ما در روز بدمان کلین‌شیت کردیم و توانستیم گل نخوریم، نمایش تیمی خوبی ارائه دادیم و بابت کسب سه امتیاز خوشحال هستم و باید شکرگزار باشیم.

دیدگاه‌ها