کد خبر : 1995865 | 30 دی 1402 ساعت 00:31 | 7.2K بازدید | 19 دیدگاه

در ایران همیشه مشکلات امکانات داریم

جهانبخش: باید از اشتباهاتمان درس بگیریم

کاپیتان تیم ملی ایران می‌گوید تیم ملی باید از اشتباهات خود در مقابل هنگ کنگ درس بگیرد.

جهانبخش: باید از اشتباهاتمان درس بگیریم

به گزارش “ورزش سه”، علیرضا جهانبخش از جمله بازیکنانی بود که در میکسدزون ورزشگاه خلیفه مقابل خبرنگاران ایستاد تا به سوالات آنها پاسخ بدهد.

او در ابتدا در خصوص شرایط تیم ایران گفت: من ترجیحم این است که بازی به بازی پیش برویم. خیلی‌ها از مرحله حذفی صحبت می‌کردند اما دیدید که بازی هنگ کنگ چقدر سخت شد.

ویدئو: 322395

او در مورد قدرت حریفان و احتمال رویارویی با ژاپن در مرحله حذفی عنوان کرد: من می‌گویم همه تیم‌ها قابل احترام هستند و بازی راحت وجود ندارد. عراق ژاپن را برد و کسی انتظارش را نداشت. همه تیم‌ها قصد دارند نشان بدهند شرایط خوبی دارند و واقعا هم از نظر امکانات و مالی شرایط خوبی دارند.

وی افزود: ما همیشه در کشورمان از نظر بازی‌های دوستانه و امکانات شرایط خوبی نداشتیم. این تیم آرزوهای بزرگی دارد و خداراشکر که اینطور بازی برای ما در مرحله گروهی اتفاق افتاد. برویم آنالیز کنیم و از اشتباهاتمان درس بگیریم.

جهانبخش در پاسخ به ابراز علاقه گلر استرالیا به خود در مصاحبه‌اش اظهار داشت: متی رایان همیشه دوست خوب  من بوده و همیشه برای او آرزوی موفقیت دارم و تنها دیداری که برای او آرزوی موفقیت ندارم، روزی است که مقابل هم باشیم.

دیدگاه‌ها