کد خبر : 1995868 | 30 دی 1402 ساعت 00:49 | 13.5K بازدید | 15 دیدگاه

به وقتش پای من به گلزنی باز شود بهتر است

طارمی: تاکتیک داریم و خلق موقعیت می‌کنیم

مهدی طارمی ابراز امیدواری کرد در دیدارهای بعدی ایران نتایج بهتری کسب کند.

طارمی: تاکتیک داریم و خلق موقعیت می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، مهدی طارمی پس از پایان بازی با هنگ‌کنگ نسبت به شرایط تیم ملی و موقعیت سوزی‌های تیم صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که در دیدارهای آینده شرایط بهتری برای تیم ملی رقم بخورد.

طارمی در ابتدای صحبت‌های خود نسبت به شرایط بازی هنگ کنگ گفت: بازی سختی بود و انتظار همچین بازی را از تیم هنگ کنگ نداشیم و به آنها تبریک می‌گویم، آن چیزی که در تمرینات کار کردیم و مدنظرمان بود را نتوانستیم به خوبی انجام دهیم ولی به هر حال همین که توانستیم بازی را ببریم خوب بود، اینجا جام ملت‌ها است و همه تیم‌ها می‌آیند که تمام توانشان را بگذارند و بهترین عملکرد خودشان را داشته باشند.

طارمی ادامه داد: شرایط بازی خیلی برای ما خوب پیش نرفت و همین که شش امتیاز گرفته‌ایم شرایط بدی نداریم و انشالله که بتوانیم در ادامه مسابقات بهترین بازی‌هایمان را انجام بدهیم.

1980630

مهدی طارمی در واکنش به ناراحتی امیر قلعه نویی و از دست رفتن موقعیت‌ها گفت: این یک مسئله طبیعی در فوتبال است، یک سری بازی‌ها مانند فلسطین توپ‌ها به گل تبدیل می‌شود و یک بازی مثل هنگ‌کنگ به گل تبدیل نمی‌شود، این طبیعت فوتبال است و همین مسائل فوتبال را جذاب می‌کند، همینکه می‌توانیم موقعیت ایجاد کنیم مشخص است که برنامه ریزی کردیم و می‌توانیم تاکتیک خودمان را دنبال کنیم.

طارمی نسبت به نتایج عجیب در دیگر مسابقات گفت: همه تیم‌ها می‌آیند که بهترین عملکردشان را داشته باشند مخصوصا وقتی جلوی تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند دو برابر توان می‌گذارند، مقابل ما هم به همین شکل است و تیم‌ها با دوبرابر توان وارد می‌شوند.

مهاجم تیم ملی درباره حضور زوج او، سردار، در ترکیب تیم ملی گفت: زمانش که برسد که اتفاق‌های خوب برایمان پیش می‌آید، امیدوارم بتوانیم ببریم چه با مهدی و سردار، چه با کریم، شهریار و رضا اسدی، هرکسی که در زمین بازی می‌کند باید برنده باشیم، همه بازیکنان برای مردم تلاش می‌کنند و این بهترین اتفاق برای تیم ما است.

طارمی در انتهای صحبت‌هایش گفت: انشاالله که بتوانم گلزنی کنم، به وقتش پای من به گلزنی باز شود بهتر است.

دیدگاه‌ها