کد خبر : 1995922 | 30 دی 1402 ساعت 10:57 | 7.3K بازدید | 5 دیدگاه

طعنه جالب اینزاگی: ناراحتم که کم گل زدیم!

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، می‌گوید تنها نکته منفی پیروزی تیمش برابر لاتزیو این بوده که بیشتر گل نزده‎‌اند.

طعنه جالب اینزاگی: ناراحتم که کم گل زدیم!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های سوپر جام ایتالیا روبه‌روی لاتزیو به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

مارکوس تورام، هاکان چالهان اوغلو و داویده فراتزی گل‌های نراتزوری در این بازی را وارد دروازه حریف کردند تا این تیم مجوز صعود به دیدار فینال را دریافت کند و حالا همه منتظر تماشای بازی آنها برابر ناپولی برای تعیین قهرمان سوپر جام ایتالیا هستند. 

اینزاگی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «بازیکنانم خیلی خوب کار کردند. ما عملکرد درخشانی داشتیم و توانستیم برنامه درستی را پیش ببریم. حالا در فینال هستیم و باید سعی کنیم انرژی‌مان را در طول دو روز برگردانیم چون بازی مقابل ناپولی برای ما بسیار دشوار خواهد بود. 

1975608

پیش از این هرگز با چنین فرمتی در سوپر جام بازی نکرده بودیم اما فوتبال حالا به این شکل است و باید با آن سازگار شویم. به بازیکنانم به‌خاطر عملکردی که امشب در زمین به نمایش گذاشتند تبریک می‌گویم چون واقعا از تماشای بازی آنها لذت بردم. 

تنها نکته‌ای که وجود دارد این است که نیمه اول در حالی به پایان رسید که ما تنها با یک گل از حریف پیش بودیم و با توجه به عملکردی که داشتیم و فرصت‌هایی که به وجود آوردیم، این بسیار کم بود. در نهایت توانستیم سه گل به ثمر برسانیم، دو توپ هم به تیرک بزنیم و همین باعث شد که حالا کمی راضی باشم.»

دیدگاه‌ها