کد خبر : 1995942 | 30 دی 1402 ساعت 11:50 | 10.7K بازدید | 3 دیدگاه

شادی ستاره ایتالیایی: مدت‌ها بود لذت نبرده بودم

نیکولو بارلا، ستاره ایتالیایی اینتر، از عملکرد تیمش در بازی برابر لاتزیو بسیار خوشحال و راضی است.

شادی ستاره ایتالیایی: مدت‌ها بود لذت نبرده بودم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در مرحله نیمه نهایی سوپر جام فوتبال ایتالیا روبروی لاتزیو قرار گرفت و موفق شد این تیم را به سه گل از سر راه بردارد و راهی دیدار فینال شود. 

این بازی که در شهر ریاض و به میزبانی عربستان برگزار شد کاملا یک طرفه بود و شاگردان سیمونه اینزاگی با ارائه یک نمایش درخشان و تحسین برانگیز توانستند به دیدار فینال صعود کنند و حالا منتظر بازی برابر ناپولی برای کسب اولین عنوان قهرمانی فصل هستند. 

بارلا پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «نمایش واقعا خوبی بود. ما از عملکردی که در زمین ارائه کردیم بسیار لذت بردیم و مدت‌ها بود که نتوانسته بودیم تا این حد از بازی خوب تیم خودمان لذت ببریم. 

1942129

لاتزیو کیفیت بالا و پرس سنگین داشت اما امروز همه به دنبال توپ بودند. این باعث شد که به ما در زمین خوش بگذرد و این از هر چیزی بیشتر مهم است. ما از ابتدای فصل تا به حال مشغول تلاش هستیم. بسیار سعی کردیم تا به این سطح برسیم و می‌خواهیم به همین روند ادامه دهیم. 

ناپولی با سه گل برابر فیورنتینا به پیروزی رسید. شاید آنها اخیرا روزهای سختی را سپری کرده باشند اما همچنان کیفیت بالایی دارند و مدافع عنوان قهرمانی ایتالیا هستند. ما باید مراقب باشیم، بازی خودمان را ارائه دهیم و به کاری که انجام می‌دهیم ادامه دهیم.» 

دیدگاه‌ها