کد خبر : 1995948 | 30 دی 1402 ساعت 12:09 | 43.1K بازدید | 36 دیدگاه

اینجا با اروپا فرق دارد

لاپورت: خیلی‌ها از آمدن به فوتبال عربستان پشیمانند!

آیمریک لاپورت، ستاره اسپانیایی النصر، فاش کرد که تعداد زیادی از بازیکنان حاضر در لیگ عربستان از شرایط خود ناراضی هستند.

لاپورت: خیلی‌ها از آمدن به فوتبال عربستان پشیمانند!

به گزارش "ورزش سه"، لاپورت در تابستان از منچسترسیتی جدا شد و به النصر پیوست. این ملی پوش اسپانیایی در عربستان عملکرد خوبی داشته است. 

لاپورت 15 میلیون یورو خالص تا سال 2026 دستمزد می‌گیرد و با وجود شایعات علاقه رئال به او برای زمستان، اتفاق خاصی رخ نداد و او همچنان در النصر به فوتبالش ادامه خواهد داد.

1980858

لاپورت در مصاحبه با آاس از شرایط فوتبال سعودی گفت: «اوضاع بد نیست. این یک تغییر بزرگ نسبت به اروپاست، اما در نهایت همه چیز به وفق دادنتان مربوط است. آنها کار را برای ما آسان نکرده‌اند. در واقع، بازیکنان زیادی ناراضی و پشیمان هستند، اما در نهایت هر روز باید روی وفق دادن کار ‌کنیم. به اصطلاح در حال مذاکره هستیم و ببینیم که آیا کمی شرایط بهبود می‌یابد زیرا این برای آنها نیز چیز جدیدی است. بازیکنان اروپایی که سابقه طولانی دارند، به این وضعیت عادت ندارند و باید با جدیت بیشتری سازگار شوند.»

لاپورت در این مورد بیشتر توضیح داد: «مشکلات از هر نظر وجود دارد. مثلا در زندگی روزمره. اگر مشکلی با باشگاه پیدا کنید، اولتیماتومی که می‌توانید به آنها بدهید، برایشان مهم نیست. منظورم این است که آنها واقعاً دنبال کار خود هستند. شما در مورد چیزی مذاکره می‌کنید و بعد از امضای قرارداد، آن را نمی‌پذیرند. با شما بحث می‌کنند و چنین چیزی را در فوتبال اروپا اصلا نمی‌بینیم. البته یکسری چیزها را از تو می‌گیرند و در جنبه‌های دیگر جبران می‌کنند. از بسیاری جهات فوتبال در عربستان متفاوت با اروپاست.»

لاپورت در مورد احتمال جدایی گفت: «خیر، الان برنامه‌ای برای جدایی ندارم اما واقعیت این است که پشیمانم.»

دیدگاه‌ها