کد خبر : 1995960 | 30 دی 1402 ساعت 12:35 | 60.5K بازدید | 27 دیدگاه

ضربه بزرگ آنچلوتی به رئال: این وضع را تمام کن!

استفاده کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از سیستم چرخشی در دروازه با انتقادهای بسیاری روبه‌رو شده است.

ضربه بزرگ آنچلوتی به رئال: این وضع را تمام کن!

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت کپا آریسابالاگا در ماه نوامبر باعث شد که آنچلوتی بار دیگر به استفاده از آندری لونین روی بیاورد و چاره‌ای جز به کارگیری این بازیکن نداشته باشد. 

شاید کمتر کسی انتظار داشت که این دروازه‌بان اوکراینی عملکردی درخشان در دروازه رئال به نمایش بگذارد و بتواند اعتماد کادر فنی این تیم و همچنین هواداران را به دست آورد و آنها را مجاب کند که همچنان به استفاده از او ادامه دهند. 

لونین با بازگشت کپا هم همچنان در دروازه ماند اما تصمیم آنچلوتی بر این شد که از سیستم چرخشی بین این دو دروازه‌بان تیمش استفاده کند که حالا انتقادهایی را از او به دنبال داشته و باعث ناراحتی هواداران رئال مادرید شده است. 

1977222

روزنامه اسپانیایی آاس خبر داده است که رئال مادرید از زمانی که لونین و کپا به‌صورت چرخشی در ترکیب این تیم به میدان می‌روند گل‌های بیشتری را به‌صورت میانگین در هر بازی دریافت می‌کند و به نظر می‌رسد که دیگر از ثبات سابق برخوردار نیست.

با افزایش انتقادها از این تصمیم آنچلوتی، احتمال می‌رود که او به زودی یکی از این دو نفر را به عنوان دروازه‌بان اصلی تیمش مشخص کند تا به این وضعیت پایان دهد و کار را برای بازیکنان خط دفاعی تیمش هم آسان‌تر کند.

دیدگاه‌ها