کد خبر : 1995968 | 30 دی 1402 ساعت 12:53 | 17.8K بازدید | 6 دیدگاه

قرار نیست به او رضایت‌نامه بدهیم

سرمربی استقلال خوزستان پاسخ کاپیتان را داد

سرمربی استقلال خوزستان به اظهارات محمد طیبی، مدافع تیمش، واکنش نشان داد.

سرمربی استقلال خوزستان پاسخ کاپیتان را داد

به گزارش "ورزش سه"، محمد طیبی، مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان، در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود: به من گفتند چند روز باید خصوصی تمرین کنی. چند روز من را به زمین ساحلی و بیابان‌های اهواز بردند. حتی در این تمرینات خصوصی یک سگ به من حمله کرد و نزدیک بود تکه پاره‌ام کند.

این اظهارات، واکنش سیروس پورموسوی را به دنبال داشت و او در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به صحبت‌های طیبی اظهار داشت: سگ به او حمله کرده است!؟ اصلا قضیه این نیست که به این صورت مطرح شده است؛ پیش از این که به اردو برویم، یک جلسه تمرینی در سالن بدنسازی داشتیم که آقای طیبی به تمرین نرفت و بعد هم به باشگاه رفت و عنوان کرد یکی از اقوام مان فوت کرده است و می‌خواهم در مراسم خاکسپاری او حاضر شوم. با توجه به شرایطی که برایش پیش آمده بود باشگاه نیز ضمن ابراز همدری با آقای طیبی، درخواست وی را برای اخذ مرخصی پذیرفت.

وی ادامه داد: گویا بعد از این که مراسم تمام می‌شود، طیبی برای حضور در تمرینات اعلام آمادگی می‌کند که ما هم موافقت کردیم و گفتیم اردو که تمام شد و به اهواز برگشتیم، برای چگونگی حضور شما در اردو صحبت خواهیم کرد. این هفته برای او برنامه‌ریزی می‌شود که در تمرینات تیم حاضر شود و با توجه به این که وزن و سن او بالا است، تلاش می‌کنیم با انجام تمرینات اختصاصی هم این موضوع و هم وقفه پیش آمده در تمریناتش جبران شوند و او به شرایط بهتری برسد.

طیبی در بخش دیگری از مصاحبه خود گفته بود: با دو سه نفر از مربیانم صحبت کردم و یکی از آنها گفت من به تو اعتقاد دارم و اگر احساس کردی جایت راحت نیست و باشگاه تو را نمی‌خواهد، ما تو را می‌خواهیم. آنها خودشان به من گفته‌اند دیگر جای تو در تیم نیست.

پورموسوی در واکنش به این موضوع گفت: من نمی‌دانم کدام تیم و مربی به او این حرف‌ها را زده است و اصلا حرف‌های آن مربی که این گونه شأن باشگاه استقلال خوزستان را زیر سوال برده، حرفه‌ای و جوانمردانه نبوده است؛ به هر حال ما تحت هیچ شرایطی به طیبی رضایت‌نامه نمی‌دهیم چون به تجربه این بازیکن برای کمک به استقلال خوزستان نیاز داریم. او باید بماند و همه با هم در کنار هم برای موفقیت استقلال خوزستان تلاش کنیم. ان‌شاءالله سوءتفاهم نیز برطرف خواهد شد.

دیدگاه‌ها