کد خبر : 1995983 | 30 دی 1402 ساعت 13:56 | 23.4K بازدید | 12 دیدگاه

تصمیم جالب: بازیکن سابق یونایتد کشیش شد!

فیلیپ مالراین، هافبک سابق منچستریونایتد، پس از خداحافظی از دنیای فوتبال کشیش شده است.

تصمیم جالب: بازیکن سابق یونایتد کشیش شد!

به گزارش "ورزش سه"، مالراین در سال 1996 به منچستریونایتد پیوست اما فرصت زیادی برای بازی در این تیم پیدا نکرد و در نهایت در سال 1999 این باشگاه را به مقصد نوریچ سیتی ترک کرد. 

او سابقه حضور در کاردیف سیتی، لیتون اورینت و کینگز لین را هم دارد و همچنین 26 بازی با پیراهن تیم ملی ایرلند شمالی انجام داده و در سال 2008 برای همیشه از مستطیل سبز خداحافظی کرد و به عمر فوتبالی‌اش خاتمه داد. 

در حالی که بسیاری از هم تیمی‌های سابق او وارد عرصه مربیگری شدند یا در حال کارشناس برنامه‌های ورزشی هستند اما این بازیکن سابق ایرلند مسیر کاملا متفاوتی را در پیش گرفت و راهی کلیسا شد تا زندگی جدیدش را در آنجا شروع کند. 

1980902

او در سن 31 سالگی این کار را آغاز کرده بود و حالا به کشیشی در کلیسای کاتولیک تبدیل شده است و در سال 2017 بود که توانست به مقام پدر فیلیپ برسد و در حال حاضر مسئولیت کلیسای مریم مقدس در کورک را برعهده دارد.

مالراین درباره شروع این مسیر به سایت رسمی نوریچ گفت: «این که بخواهم لحظه خاص و مشخصی را نام ببرم دشوار است. باید بگویم که این روند در آخرین سال حضورم در نوریچ شروع شد و شاید در آن زمان به چنین کاری فکر نمی‌کردم اما کم کم از سبک زندگی‌ام خسته شده بودم و دنبال تغییری در آن بودم.»

دیدگاه‌ها