کد خبر : 1996000 | 30 دی 1402 ساعت 15:19 | 31K بازدید | 13 دیدگاه

گلر بی‌نقص نداریم

آنچلوتی اشتباهش را قبول نکرد: نگران ما نباشید!

کارلو آنچلوتی همچنان قبول ندارد که در مورد دروازه‌بان اصلی تیمش مرتکب اشتباه شده و گویا تا پایان فصل بسته به شرایط بازی، کپا یا لونین به میدان خواهند رفت.

آنچلوتی اشتباهش را قبول نکرد: نگران ما نباشید!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از شکست از اتلتیکو در یک هشتم نهایی کوپا دل ری و حذف از این رقابت‌ها، فردا در لالیگا میزبان آلمریاست و در صورت پیروزی به صدر جدول بر می‌گردد.

1980332

پس از 18 روز بدون بازی در خانه، فردا رئال در برنابئو بازی خواهد کرد. آنچلوتی در این رابطه گفت: «بازی برابر هواداران خیلی مهم است. بازی در خانه کمک می‌کند تا ما شانس بیشتری برای برد داشته باشیم. هواداران به ما اجازه می‌دهند بهترین بازی را انجام دهیم. این یک لحظه مهم در فصل است، به‌خصوص در لیگ، جایی که ما پنج بازی متوالی تا بازی رفت با لایپزیش در لیگ قهرمانان داریم. ما می‌خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم و همه بازی‌ها را ببریم. خوشبختانه تیم بعد از بازی اخیر مقابل اتلتیکو به خوبی ریکاوری کرده است.»

بحث در مورد گلر اول رئال، تصمیم برای سیستم چرخشی اشتباه نیست؟ «دروازه‌بان بی‌عیب و نقص وجود ندارد. دروازه‌بان‌ها اشتباه می‌کنند، همانطور که کپا و لونین اشتباهاتی داشته‌اند. اینجا از این بابت بحثی وجود ندارد و نگران نیستیم.»

با اعتراضات تلویزیون رئال به داوری کوادرا فرناندز در یک هشتم نهایی کوپا دل ری برابر اتلتیکو موافقید؟ «آزادی بیان وجود دارد. هر کس هر چه می‌خواهد بگوید. لازم نیست در این زمینه چیز بیشتری اضافه کنم.»

برای فردا فردا چه برنامه‌ای دارید؟ بازیکنان ذخیره شانس بازی دارند؟ «بازیکنانی هستند که شایسته بازی هستند. من باید این را در نظر بگیرم. کسانی که بازی پنجشنبه را انجام دادند، اگر خوب ریکاوری کرده باشند، دوباره به میدان می‌روند. من بهترین‌ها را به زمین می‌فرستم. هدف ما پیروزی است.»

1980326

شما گفتید رئال تاوان جوان بودنش در دربی را پس داد: «من کنایه نزدم. تحلیلی که من از مسابقه انجام دادم این است که با کمی آرامش بیشتر می‌توانستیم وقت اضافه را نیز کنترل کنیم. ما بازیکنان باکیفیتی داریم که تلاش می‌کنند ولی توپ‌های زیادی را از دست دادیم که باعث شد حریف در وقت اضافه ضربه نهایی را بزند.»

آیا این دو روز با وینیسیوس در مورد حواشی دربی صحبت کرده‌اید؟ «آخرین باری که با وینیسیوس صحبت کردم سه‌شنبه بود. از او به‌خاطر صحبت‌هایش و اینکه در فینال سوپرجام سه گل به ثمر رساند تشکر کردم. من از او به‌خاطر تلاشی که انجام می‌دهد تشکر می‌کنم و چیزهایی را که برای بهبود نیاز دارد را به او می‌گویم.»

آیا در داوری اسپانیا فساد وجود دارد؟ «من به سیستم داوری اعتماد دارم. آنچه در دربی اتفاق افتاده در دست بررسی است و باید صبر کنیم.»

درس از شکست: «در بازی رفت لالیگا برابر اتلتیکو ضعیف و شایسته باخت بودیم. از آنجا به بعد ولی همه چیز بهتر شده است. بازی جام حذفی بازی بسیار خوبی بود. شرایطی ایجاد شد که برای ما هزینه داشت. ما در خط دفاعی تمرکز همیشگی را نداشتیم، اما تیم، فوتبال خیلی خوبی بازی کرد. ما مستحق برد بودیم همانطور که اتلتیکو مستحق شکست در بازی سوپرجام نبود. از عملکرد تیمم راضی هستم و بازی جذابی بود.»

آیا بازی فردا مثل یک تله است؟ «ما روی بازی فردا مقابل تیمی تمرکز کرده‌ایم که داده‌ها می‌گوید فقط شش امتیاز دارد، اما شایسته برد مقابل خیرونا بود، اتلتیکو برای پایان بازی تمنا می‌کرد و آنها بازی برابر بارسلونا را تا مرز مساوی بردند. تیمی که برای بقا می‌جنگد و می‌خواهد بگوید، هنوز زنده است.»

دیدگاه‌ها