کد خبر : 1996091 | 01 بهمن 1402 ساعت 06:00 | 21.9K بازدید | 22 دیدگاه

حسینی در تراکتور پا پس نمی‌کشد

هافبک تند و تیز تراکتور به دنبال ادامه روند موثرش در ترکیب این تیم است.

حسینی در تراکتور پا پس نمی‌کشد

به گزارش "ورزش سه"، پاکو خمس پس از اینکه تراکتور مقابل استقلال شکست خورد، تغییراتی در ترکیب تیمش به وجود آورد و در هفته یازدهم لیگ برتر سید مهدی حسینی را به جمع نفرات اصلی آورد که همین بازیکن مقابل فولاد خوزستان توانست هر دو گل برتری سرخ پوشان تبریزی را به ثمر رساند و پس آن هم جزو موثرترین‌های تیمش باشد.

سید مهدی حسینی پس از بازگشت دوباره به ترکیب تراکتور مقابل فولاد و زدن دو گل، تا پایان دور رفت جایگاهش را حفظ کرد و در پنج مسابقه اخیرشان در ترکیب حضور داشت که ورودش به جمع نفرات اصلی منجر به روند موفقیت آمیز سرخ پوشان تبریزی با یک تساوی و چهار پیروزی در این مدت شد.

1981099

حسینی که پس از دبل مقابل فولاد، روی تک گل برتری تراکتور در زمین گل‌گهر سیرجان هم نقش موثری داشت، امیدوار است با حفظ آمادگی در اردوی آنتالیا و تمرینات نیم‌فصل، در دور برگشت هم همین روند را ادامه بدهد و دوباره تاثیرگذار ظاهر شود.

هافبک تکنیکی و جنگنده تراکتور که دور رفت لیگ برتر را با زدن دو گل و دو پاس گل پشت سر گذاشت، از رقابت با دیگر بازیکنان برای حفظ جایگاهش پا پس نمی‌کشد و می‌خواهد در جمع مردان خمس در نیم‌فصل دوم بماند و تیمش را در مسیر امتیازگیری کمک کند.

دیدگاه‌ها