کد خبر : 1996101 | 01 بهمن 1402 ساعت 04:53 | 9.5K بازدید | 7 دیدگاه

ستاره ژاپن: شکست مقابل عراق دردناک بود

جونیا ایتو، بازیکن تیم ملی ژاپن، معتقد است که شکست مقابل عراق با وجود به ثمر رسیدن گل اول بازی از سوی حریف دردناک بود.

ستاره ژاپن: شکست مقابل عراق دردناک بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ژاپن از ژوئن سال گذشته در 10 بازی متوالی ملی پیروز شده بود، این روند درخشان با شکست مقابل عراق به پایان رسید.

در هر 10 بازی گذشته، آن‌ها با زدن گل اول و در صورت دریافت گل ثبات خود را حفظ کرده بودند، اما در بازی با عراق اجازه دادند حریف گل اول را بزند و در نهایت شکست را بپذیرند.

عملکرد ژاپن در خط حمله هم عالی نبود و آن‌ها بدون گل زده با نتیجه 2-0 شکست خوردند. جونیا ایتو، هافبک تیم ملی ژاپن که برای استاد رنس بازی می‌کند، درباره این شکست گفت: "این یک شکست دردناک بود که ابتدا ما گل خوردیم. ما نتوانستیم به خوبی به بازی فیزیکی حریف پاسخ دهیم. حریف یک موقعیت پس از ارسال بلند را به گل تبدیل کرد، واکنش ما روی ارسال‌های بلند عراق خوب نبود. حریف از آن بهره برد و پس از گلزنی در نیمه اول، سخت کار کرد."

1980503

این برای دومین بار در 12 بازی بود که تیم تحت هدایت هاجیمه موریاسو آمار را به حریف واگذار می‌‌کند. آن‌ها در بازی مقابل اروگوئه در مارس سال گذشته که به تساوی 1-1 دست پیدا کرده بودند هم در آمار ضعیف بودند.

در جام جهانی قطر با وجود دریافت گل اول، آلمان و اسپانیا را پشت سر گذاشتند اما قبل از آن این تیم با 2 برد و یک تساوی و 10 باخت رکورد بدی داشت.

ایتو درباره اتفاقات بازی مقابل عراق اضافه کرد: "نه تنها دقت سانترهای من خوب نبود، بلکه موارد زیادی وجود داشت که شباهتی به عملکرد من در گذشته نداشت. من باید عملکردم را بهتر کنم."

دیدگاه‌ها