کد خبر : 1996170 | 01 بهمن 1402 ساعت 00:54 | 19.1K بازدید | 26 دیدگاه

طوفان زنان بارسا برای قهرمانی سوپرجام

زنان بارسلونا با پیروزی ۷-۰ مقابل لوانته قهرمان سوپرجام اسپانیا شدند.

طوفان زنان بارسا برای قهرمانی سوپرجام

به گزارش "ورزش سه"، تیم زنان بارسلونا پس از شکست ۴-۰ رئال مادرید در نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا، در فینال برابر لوانته قرار گرفتند. آنها این بازی را با نتیجه قاطعانه و پرگل ۷-۰ پیروز و قهرمان سوپرجام شدند.

برتری بارسلونا از همان دقایق ابتدایی شروع شد و در دقیقه ۱۲ سالما پارایوئلو اولین گل بازی را به ثمر رساند. لوانته توانایی حمله نداشت و دقیقه ۲۴ هم گل دوم توسط کارولین هانسن به ثمر رسید.

1981243

دو دقیقه بعد از ۲-۰ شدن بازی، گل سوم بارسلونا هم از راه رسید و اونا باتله موفق شد اختلاف را به ۳ برساند. پیش از پایان نیمه اول بارسلونا دو گل دیگر هم به ثمر رساند.

در دقیقه ۳۶ ابتدا کارولین هانسن گل دوم خودش را زد و سپس در دومین دقیقه وقت‌های اضافه نیمه اول، پارایوئلو توانست دبل کند و نتیجه بازی را ۵-۰ کند.

1981242

نسخه لوانته که با انگیزه زیادی پای به این بازی گذاشته بود در همان نیمه اول پیچیده شد و نیمه دوم مانند یک بازی تمرینی بود. در دقیقه ۵۴ بازی هانسن هت‌تریکش را کامل و لوانته را شش‌تایی کرد.

این پایان کار نبود، آیتانا بونماتی، برنده توپ طلا و د بست زنان هم سهمی در این برد پرگل داشت و در دقیقه ۵۷ گل هفتم آبی‌اناری‌ها را زد. آنها بقیه بازی هم موقعیت‌های زیادی داشتند اما گل دیگری زده نشد و زنان بارسا با نتیجه ۷-۰ لوانته را شکست دادند و قهرمان سوپرجام شدند.

دیدگاه‌ها