کد خبر : 1996184 | 01 بهمن 1402 ساعت 09:55 | 23K بازدید | 6 دیدگاه

خشم ستاره میلان: با این وضع نمی‌توانم بازی کنم

مایک مانیان، ستاره میلان، می‌گوید با آزارهای نژادپرستانه در ورزشگاه نمی‌توان بازی کرد.

خشم ستاره میلان: با این وضع نمی‌توانم بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا روبه‌روی اودینزه به میدان رفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

مانیان در جریان این بازی هدف حملات نژادپرستانه از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت و همین باعث شد که به کنار زمین بیاید و قصد ترک میدان و رفتن به رختکن را داشته باشد اما در نهایت شرایط برای ادامه بازی فراهم شد. 

مانیان پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت: «اتفاقی که در نیمه اول رخ داد این بود که من خیلی زود صدای میمون را از سوی سکوها شنیدم. چیزی نگفتم. دومین باری که رفتم تا توپ را بردارم، بار دیگر این را شنیدم. به داور چهارم و نیمکت میلان گفتم چه اتفاقی رخ داده است. 

1981236

گفتم که با این وضع نمی‌توان فوتبال بازی کرد. این اولین باری نیست که چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. ما باید بگوییم که کار آنها اشتباه است. این کار از سوی همه جمعیت نبود، بیشتر تماشاگران به دنبال این بودند که تیم خودشان را تشویق کنند و شما را هو کنند که اتفاقی طبیعی است اما این اتفاق طبیعی نیست. باید جریمه‌های سنگینی در نظر گرفته شود. 

ما تیمی بسیار قدرتمند داریم و مثل یک خانواده هستیم. همه آمدند تا از من حمایت کنند. ما در حالی به زمین برگشتیم که دوست داشتیم حتی سخت‌‎تر از قبل تلاش کنیم تا برنده شویم چون بهترین واکنش به چنین اتفاقاتی کسب پیروزی است.»

دیدگاه‌ها