کد خبر : 1996196 | 01 بهمن 1402 ساعت 10:58 | 29.9K بازدید | 8 دیدگاه

چلسی تخفیف داد: فقط این بازیکن را بخرید!

مدیران چلسی حاضر هستند آرماندو بروخا، مهاجم این تیم، را با قیمتی کمتر و حتی به‌صورت قرضی واگذار کنند.

چلسی تخفیف داد: فقط این بازیکن را بخرید!

به گزارش "ورزش سه"، بروخا این فصل پس از طی کردن مصدومیتی طولانی مدت بار دیگر به میادین برگشت و 13 بازی در لیگ برتر با پیراهن چلسی انجام داد و به نظر می‌رسید که اعتماد مائوریسیو پوچتینو را جلب کرده است. 

اما شرایط مالی این باشگاه باعث شده است که آنها چاره‌ای جز فروش چند بازیکن نداشته باشند که یکی از آنها همین مهاجم است. چلسی باید برای تراز کردن صورت‌حساب مالی و فرار از جریمه به دلیل نقض قوانین فرپلی مالی هرچه زودتر این بازیکنان را به فروش برساند. 

پیش از این گفته شده بود که مدیران این باشگاه آماده هستند تا او را با قیمتی در حدود 60 میلیون یورو به فروش برساند اما حالا منابع نزدیک به این باشگاه به روزنامه سان اعلام کرده‌اند که آنها حاضر هستند تا با مبلغی حتی کمتر از این هم با جدایی او موافقت کنند. 

1912408

آبی‌های لندن در تلاش هستند تا هر طور شده بروخا را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی بفروشند و به همین دلیل حتی اگر پیشنهادی در حدود 45 میلیون یورو هم دریافت کنند مشکلی با این جدایی نخواهند داشت. 

سان تاکید کرده که چلسی حتی حاضر است بروخا را به‌صورت قرضی راهی باشگاهی دیگر کند تا پس از مدتی درباره سرنوشت نهایی او تصمیم‌گیری کند.

دیدگاه‌ها