کد خبر : 1996214 | 01 بهمن 1402 ساعت 12:21 | 80K بازدید | 36 دیدگاه

ابهام تیری آنری

اگر رئال امباپه را به ما قرض ندهد، چه کنیم!

تیری آنری، مربی تیم المپیک فرانسه، مدعی شد که مطمئن نیست اگر امباپه به رئال برود، باشگاه مادریدی او را برای المپیک پاریس آزاد کند.

اگر رئال امباپه را به ما قرض ندهد، چه کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه امید اول قهرمانی المپیک 2024 پاریس است و هدایت این تیم نیز برعهده تیری آنری گذاشته شده است. گفته می‌شود او قصد استفاده از کیلیان امباپه را در تیم خودش دارد. امباپه 25 ساله است ولی می‌تواند یکی از سهمیه‌های بالای 23 سال المپیک فرانسه باشد.

ستاره فرانسوی بارها از تمایلش برای حضور در المپیک پاریس حرف زده است اما مشکل اینجاست که او در پایان فصل، یورو 2024 را پیش رو دارد و سپس با فاصله‌ای کم باید در المپیک حاضر شود که این ممکن است با مخالفت باشگاهش همراه شود.

1981284

مشخص نیست او فصل بعد در چه تیمی خواهد بود. اینکه با پی اس جی تمدید می‌کند یا به رئال خواهد رفت.

تیری آنری در مورد احتمال حضور کیلیان امباپه در المپیک گفت: «چه کسی دوست ندارد کیلیان را در تیمش داشته باشد؟ خود او نیز ابراز تمایل کرده اما هنوز برای نتیجه گیری زود است. من هنوز با کیلیان در این رابطه حرف نزده‌ام. فرض کنید او در پی اس جی بماند و در این صورت شانس بالایی داریم که کیلیان را در بازی‌ها داشته باشیم اما اگر به رئال یا باشگاهی دیگر رفت چه خواهیم کرد؟ اگر رئال او را به ما قرض ندهد، نمی‌توانیم فشار بیاوریم. ببینیم در نهایت چه خواهد شد.»

دیدگاه‌ها