کد خبر : 1996249 | 01 بهمن 1402 ساعت 14:18 | 12.6K بازدید | 10 دیدگاه

فدراسیون جهانی: ایران شانس میزبانی قهرمانی جهان

سرپرست فدراسیون والیبال ایران از استقبال FIVB از میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی جهان خبر داد.

فدراسیون جهانی: ایران شانس میزبانی قهرمانی جهان

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل بود که مشخص شد فدراسیون والیبال ایران درخواست خود را برای میزبانی از مسابقات والیبال قهرمانی جهان ٢٠٢۵ به FIVB ارائه داده است. همچنین بعدا اعلام شد که فدراسیون جهانی از این موضوع استقبال هم کرده که حالا وحید مرادی نیز آن را از قول دبیر کل فدراسیون جهانی تایید کرده است.

مرادی با اشاره به این که میزبانی قهرمانی جهان 2025 موضوع دوم مطرح شده در جلسه با مسئولان FIVB بود، گفت: برای این مسابقات و لیگ ملت‌ها درخواست میزبانی داشتیم که به دلیل مشکلات مبادلات مالی با توجه به تحریم کشورمان در این زمینه موضوعاتی وجود داشت که در این جلسه درباره آن صحبت شد. پیشنهاداتی را مطرح کردم که مورد استقبال قرار گرفت از جمله این که این ورزش در ایران تماشاگران بسیاری دارد و برای آنها ارومیه را مثال زدم و گفتم این موارد نشان می‌دهد که والیبال در ایران طرفداران بسیاری دارد و فابیو که برای حضور در مسابقات لیگ ملت‌ها به ایران آمده بود این موضوع را تایید کرد و گفت من در کمتر جایی چنین تماشاگران پرشمار و علاقه‌مندی را دیده‌ام که در سالن حضور داشته باشند. فابیو هم والیبال ایران را یکی از قدرت‌های برتر دنیا می‌دانست و متعجب از نتایج سال گذشته تیم بود.

وی افزود: به آن‌ها پیشنهاد دادیم که اگر قهرمانی جهان را میزبان باشیم می‌توانیم به‌صورت مشترک با کشورهای همسایه آن را برگزار کنیم که فابیو گفت در اطراف ما کشوری درخواست میزبانی نداده است و برای 2025 ایران یکی از گزینه‌های اصلی میزبانی مسابقات قهرمانی جهان خواهد بود.

دیدگاه‌ها