کد خبر : 1996310 | 01 بهمن 1402 ساعت 19:11 | 31.2K بازدید | 35 دیدگاه

کاپیتان محبوب فولاد در تدارک خداحافظی

ایوب والی، بازیکن محبوب هواداران فولاد خوزستان، تصمیم به خداحافظی از مستطیل سبز گرفته است.

کاپیتان محبوب فولاد در تدارک خداحافظی

به گزارش "ورزش سه"، ایوب والی تنها بازیکن تاریخ باشگاه فولاد خوزستان محسوب می‌شود که هیچ‌گاه در لیگ ایران پیراهن تیمی غیر از فولاد را بر تن نکرده است.

کاپیتان والی 15 سال متوالی در فولاد حضور داشته و سه کاپ قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام ایران را بالای سر برده است. این بازیکن ضمن ارائه بازی‌های درخشان در خط دفاعی فولاد خوزستان، بارها با پیراهن این تیم پرطرفدار جنوب در لیگ برتر گلزنی کرد و در لیگ قهرمانان آسیا هم دروازه حریفان را گشود.

ستاره اهوازی فولادمردان به دلیل سال‌ها نمایش درخشان در ترکیب فولاد خوزستان، وفاداری به پیراهن فولاد و اخلاق و نجابت بالایش از محبوبیت بسیار زیادی بین مردم خوزستان برخوردار است و به عنوان تنها بازیکن تک باشگاهی تاریخ فولاد خوزستان، اسطوره این باشگاه محسوب می‌شود.

1981421

ایوب والی پس از سال‌ها خدمت به تیم فولاد تصمیم به خداحافظی از مستطیل سبز گرفت و روز گذشته تصمیم قطعی و نهایی خود را به اطلاع بهرام رضائیان، سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان، رساند.

کاپیتان فولادی‌ها اعلام کرده قصد دارد میدان را در اختیار بازیکنان جوان قرار دهد و با انجام یک بازی خداحافظی دوستانه، در کلاس‌های مربیگری شرکت کند.

به این ترتیب، هواداران فولادی به‌زودی با شماره 4 محبوب‌شان خداحافظی می‌کنند، اما خاطرات شیرینی که کاپیتان والی برایشان رقم زد تا پرچم فولاد خوزستان بالا بماند، برای همیشه در ذهن جامعه‌ فوتبال خوزستان نقش خواهد بست.

1981422

دیدگاه‌ها