کد خبر : 1996311 | 01 بهمن 1402 ساعت 19:06 | 6.3K بازدید | 6 دیدگاه

کری مربی ناپولی برای اینتر: هنوز ما قهرمان ایتالیاییم!

والتر ماتزاری، سرمربی ناپولی، با تمجید از اینتر پیش از فینال سوپرجام ایتالیا برای کری‌خوانی قبل از بازی حساس تاکید کرد که هنوز تیمش قهرمان ایتالیاست.

کری مربی ناپولی برای اینتر: هنوز ما قهرمان ایتالیاییم!

به گزارش "ورزش سه"، والتر ماتزاری اصرار دارد که ناپولی همچنان قهرمان ایتالیاست و از نظر آمادگی ذهنی در فینال سوپرجام ایتالیا با اینتر تفاوتی ندارد.

فینال سوپرجام ایتالیا فرداشب بین تیم‌های اینتر و ناپولی در در ورزشگاه اول پارک ریاض برگزار می‌شود.

اینتر فصل گذشته قهرمان کوپا ایتالیا شد و ناپولی هم موفق شده بود با هدایت لوچانو اسپالتی اسکودتو را بالای سر ببرد.

ماتزاری در نشست خبری پیش از این بازی گفت: "من فکر می‌کنم که ناپولی به لطف کسب اسکودتو در فصل گذشته، در سراسر جهان شناخته شده است. زمانی که 12-13 سال پیش اینجا بودم و به لیگ قهرمانان بازگشتیم، قبلاً هم همین‌طور بود. از آن زمان، این باشگاه تقریباً همیشه در جام‌های اروپایی شرکت کرده، بنابراین آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه، در طول سال‌های اخیر پروژه‌ای قوی ایجاد کرده است."

1981424

ماتزاری در تمام دوران مربیگری خود تنها یک قهرمانی به دست آورده که آن هم به کوپا ایتالیا همراه ناپولی در فصل 12-2012 برمی‌گردد. او با هدایت ناپولی یک بار در سوپرجام شکست خورده بود.

ماتزاری در این خصوص گفت: "در 23 سال از دوران مربیگری‌ام، دومین بار برای این جام رقابت خواهم کرد و امیدوارم در نهایت به آن برسم. اگر این کار را نکنم هم خوشحالم، چون تمام مربیانی که مثل من از رده‌های پایین شروع می‌کنند، اصلاً نمی‌توانند به اینجا برسند."

ماتزاری همچنین از ماه می 2013 تا نوامبر 2014 روی نیمکت اینتر حضور داشت، اما سیمونه اینزاگی طی سه فصل اخیر تغییرات زیادی در این تیم ایجاد کرده است.

ماتزاری درباره عملکرد اینتر گفت: "اینتر یک تیم بزرگ با یک مربی بزرگ است و ما شاهد پیشرفت اینتر از هر نظر بوده‌ایم. با این حال، حتی بهترین تیم‌ها نیز می‌توانند لحظاتی را تجربه کنند که در بحران قرار دارند. ما در بهترین دوران اینتر با این تیم رو به رو می‌شویم. اگر خوب کار کنیم، این امر به ما اعتماد به نفس بیشتری در ادامه این فصل خواهد داد. فراموش نکنیم که ناپولی قهرمان ایتالیاست و تا زمانی که فرد دیگری اسکودتو را نبرد، همچنان قهرمان خواهد بود. وقتی در سری A با اینتر بازی کردیم، مالکیت توپ بیشتری داشتیم، اما به دلیل ضدحملات آن‌ها 3-0 شکست خوردیم. فوتبال ورزش عجیبی است. ما چند بازیکن کلیدی را از دست داده‌ایم، اما از نظر روحی در سطح اینتر هستیم."

دیدگاه‌ها