کد خبر : 1996339 | 01 بهمن 1402 ساعت 21:00 | 34.4K بازدید | 104 دیدگاه

بیلینگام فوق ستاره است

رئال 3 - آلمریا 2: بازگشت عذاب‌آور و جنجالی

رئال مادرید در بازی هفته بیست و یکم لالیگا مقابل آلمریا با نتیجه 3-2 موفق شد آلمریا را شکست دهد.

رئال 3 - آلمریا 2: بازگشت عذاب‌آور و جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در هفته بیست و یکم لالیگا به مصاف آلمریا رفت و با نتیجه 3-2 آلمریا را شکست داد. رئال در این بازی ابتدا با 2 گل عقب افتاد، اما در نیمه دوم موفق شد با درخشش جود بلینگام 3 گل بزند و 3 امتیاز حساس را در مصاف با قعرنشین جدول کسب کند.

ویدئو: 322527

شاگردان کارلو آنچلوتی این دیدار را کاملا تحت تاثیر شکست مقابل اتلتیکو در دربی یک هشتم نهایی کوپادل‌‌ری آغاز کردند و در دقیقه 1 گل اول را دریافت کردند.

1981484

روی کار تیمی پس از ضدحمله توپ به لوکاس روبرتون رسید و او توپ را به فضای خالی محوطه جریمه رئال رساند تا لارجی رمضانی با یک ضربه توپ را وارد دروازه کند. کپا آریسابالاگا روی این توپ با پا اثر گذاشت اما نتوانست مانع از باز شدن دروازه در ثانیه 38 شود.

رئال در نیمه اول تحت تاثیر این گل غافلگیرکننده بود و مقابل تیم قعرنشین لالیگا نمایش ضعیفی داشت. میزبان سعی داشت مقابل تماشاگرانش قدرت خود را به حریف دیکته کند، اما نیمه را با یک گل خورده دیگر ترک کرد.

1981485

دومین گل آلمریا در دقیقه 43 با یک ضربه تماشایی به ثمر رسید. ادگار گونزالز پس از دفع توپ آنتونی رودیگر با ضربه دیدنی کپا را مغلوب خود کرد و با ضربه پرقدرت تیمش را به گل دوم رساند.

رئال نیمه اول را با شکست پشت سر گذاشت اما برای جبران نتیجه در نیمه دوم پا به زمین گذاشت که نمایش کاملا متفاوتی هم در زمین به جا گذاشت.

1981486

بازی در ابتدای نیمه دوم بیشتر در اختیار رئال بود که به جود بلینگام اجازه داد از روی ضربه پنالتی یکی از گل‌های خورده را جبران کند. پس از برخورد توپ به دست گونزالس در محوطه جریمه آلمریا، VAR این صحنه را پنالتی اعلام کرد و ستاره انگلیسی رئال آن را با یک ضربه آرام به وسط چارچوب دروازه فرستاد.

رئال امیدوار به کامبک و آغاز حملات بیشتر بود که آلمریا دوباره گل زد اما این بار گل مردود اعلام شد. به دلیل خطای لوپی روی بلینگام قبل از آغاز حمله آلمریا، VAR این گل را در دقیقه 63 مردود اعلام کرد.

1981487

تنها 3 دقیقه پس از گل مردود آلمریا، رئال به گل تساوی رسید. این گل هم جنجالی شد و دوباره VAR وارد کار شد تا گل را تایید کند. روی ارسال اورلین شوآمنی، وینیسیوس جونیور موفق شد با شانه این توپ را وارد دروازه کند که داور ابتدا آن را خطای هند اعلام کرد و پس از بررسی آن را گل تشخیص داد.

گل تساوی انرژی زیادی به تیم آنچلوتی داد که بازی خانگی را با برد به پایان برسانند و همین موجب شد تا بازی کاملا به سود رئال دنبال شود. در فاصله کوتاهی پس از گل تساوی بلینگام موفق شد سومین گل را برای رئال به ثمر برساند، اما به دلیل آفساید فران گارسیا قبل از ارسال توپ برای بلینگام، این گل مردود اعلام شد.

1981488

پیش از ورود دو تیم به 11 دقیقه وقت اضافه، مهمترین موقعیت رئال برای گل سوم توسط بلینگام ایجاد شد. ستاره انگلیسی پس از ارتفاع گرفتن توپ در محوطه جریمه با ضربه قیچی آن را به سمت دروازه فرستاد که خطرناک از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت.

رئال فشار حملات روی دروازه آلمریا را حفظ کرد تا در وقت‌های اضافه به گل برتری برسد و یک کامبک عجیب را ثبت کند. در دقیقه 9+90 ضدحمله رئال در سمت چپ محوطه جریمه به براهیم دیاز رسید.

1981489

دیاز این توپ را با ارسال بلند وارد محوطه جریمه رئال کرد و بلینگام با ضربه سر آن را به سمت دروازه هدایت کرد. دنی کارواخال از راه رسید و این توپ را در یک‌قدمی دروازه به گل تبدیل کرد تا ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را به وجد بیاورد.

آلمریا پس از گل کارواخال تلاش داشت تا نتیجه را دوباره تغییر دهد اما رئال بازی را مدیریت کرد تا در نهایت به 3 امتیاز این بازی دست پیدا کند و با 51 امتیاز در صدر جدول جای بگیرد. آلمریای قعرنشین هم همچنان 6 امتیازی است.

دیدگاه‌ها