کد خبر : 1996347 | 01 بهمن 1402 ساعت 21:22 | 13.4K بازدید | 7 دیدگاه

خشم شدید لیورپول از داور: اخراج داشت (عکس)

در صحنه‌ای از بازی بورنموث-لیورپول، داور جاستین کلایورت را به دلیل خطای خطرناک بر روی لوئیز دیاز اخراج نکرد که باعث عصبانیت یورگن کلوپ شد.

خشم شدید لیورپول از داور: اخراج داشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس در دیداری حساس بورنموث و لیورپول برابر یکدیگر قرار گرفتند. لیورپول برای ادامه تثبیت صدرنشینی و حفظ فاصله با رقبا، محکوم به پیروزی است.

در دقیقه ۳۵ نیمه اول، جاستین کلایورت با تکل خطرناکی لوئیز دیاز را سرنگون کرد. در حالی که همه فکر می‌کردند داور قرار است ستاره بورنموث را از زمین اخراج کند، اما این بازیکن با هیچ عواقبی روبرو نشد.

1981507

یورگن کلوپ از این تصمیم داور به‌شدت خشمگین شد و به سوی داور چهارم هجوم برد. او در چندین صحنه تا پایان نیمه اول بارها به داوران بازی اعتراض کرد.

1981506

جیمی کراگر، کارشناس شبکه اسکای اسپورت، در مورد این صحنه گفت: «به‌نظرم کلایورت بازیکن بسیار خوش‌شانسی است. او باید قدردان باشد که داور اخراجش نکرد. به‌نظرم دلیل ناراحتی کلوپ و لیورپولی‌ها فقط این نیست که کلایورت اخراج نشده، بلکه این است که کورتیس جونز در صحنه مشابهی مانند همین در بازی برابر تاتنهام اخراج شد.

این تناقض‌ها باید در لیگ به پایان برسد. مگر هر دو داور از اتحادیه داوران نیستند که در یک صحنه بازیکن اخراج می‌شود و در چند بازی بعد حتی کارت زرد هم نمی‌گیرد؟ این موضوعات باعث نارضایتی‌ تیم‌ها و مربیان از داوران می‌شود.

دیدگاه‌ها