کد خبر : 1996370 | 01 بهمن 1402 ساعت 22:40 | 9.1K بازدید | 17 دیدگاه

کلوپ: لیورپول کامل نیست، من هم در حال یادگیری‌ام

یورگن کلوپ،‌ سرمربی لیورپول، با ذکر اینکه هنوز در حال آموختن و یادگیری است،‌ گفت از نیمه اول بازی امشب باید درس بگیرد.

کلوپ: لیورپول کامل نیست، من هم در حال یادگیری‌ام

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در دیداری جذاب و پرگل بورنموث را ۴-۰ شکست داد و جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد. آنها در نیمه اول عملکرد قابل قبولی نداشتند، اما نیمه دوم متفاوتی را رقم زدند و با گل‌های داروین نونیز و دیوگو ژوتا، یک پیروزی پرگل به‌دست آوردند. یورگن کلوپ پس از بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

عملکرد خوب مک‌آلیستر؟
او بازیکن فوق‌العاده باهوشی است. تا زمانی که بتوانید ترکیب را مناسب بچینید، او در پست ۶ فوق‌العاده است. قدرت پا به توپ او شگفت‌انگیز است. من این‌ها را درباره هر هافبکی نمی‌گویم. او واقعاً آرام و فوق‌العاده است.

نمایش تیم در نیمه دوم؟
می‌دانستم که می‌توانند این‌گونه ۴ گل بزنند و سه امتیاز را بگیرند. در بین دو نیمه در رختکن به آنها گفتم که «خبر خوب، بازی هنوز ۰-۰ است و ما زیاد خوب نبوده‌ایم. بروید و عالی بازی کنید.»

1981552

عملکرد بازیکنان هجومی؟
با سرعت و شتاب در خط حمله می‌توانیم کارهای شگفت‌انگیزی انجام دهیم. این کاری است که انجام دادیم، نتیجه بازی را ببینید و به شاگردانم افتخار کنید. دیوگو، داروین و بقیه بازیکنان، تبریک می‌گویم، عالی بازی کردید.

نیمه اول ضعیف تیم؟
اکنون باید یاد بگیریم که موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم را گل کنیم. ما فعلا در حال یادگیری هستیم، خود من هم کامل نیستم و در حال یادگیری چیزهای مختلف هستم. باید بتوانیم بهتر از همیشه ظاهر شویم.

دیدگاه‌ها