کد خبر : 1996375 | 01 بهمن 1402 ساعت 22:52 | 33.2K بازدید | 43 دیدگاه

ایسکو شب خوب رئالی‌ها را تکمیل کرد! (عکس)

ایسکو، ستاره رئال بتیس، با زدن دو گل مقابل بارسا بازی را در نیمه دوم 2-2 کرد.

ایسکو شب خوب رئالی‌ها را تکمیل کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب خارج از خانه و در ورزشگاه بنیتو ویامارین در هفته بیست و یکم رقابت‌های لالیگا، میهمان رئال بتیس است. این تیم با دو گل در نیمه اول و اواسط نیمه دوم از میزبان خود با نتیجه 2-0 جلو بود که درخشش ایسکو ورق را برگرداند.

1981563

گل اول ایسکو در دقیقه 56 به دست آمد. لوئیس هنریک به زیبایی فرانکی دی یونگ را جا گذاشت و یک ارسال زیبای عمقی را روی دروازه بارسا فرستاد. توپی که پنیا آن را به اشتباه دفع کرد و در محوطه جریمه به زیر پای ایسکو انداخت و ستاره سابق رئال هم با یک والی محکم دروازه حریف را باز کرد و یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کرد.

1981564

تنها سه دقیقه بعد باز هم ایسکو بود که بازی را 2-2 کرد. این بار هم هنریک پاس هوشمندانه‌ای را در محوطه جریمه پشت مدافعان بارسا فرستاد و ایسکو با فرار از تله آفساید در موقعیت تک به تک با پنیا از فاصله‌ای نزدیک گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. این صحنه مشکوک بود و داور در ابتدا آفساید اعلام کرد، اما بعد از بررسی مجدد صحنه در VAR مشخص شد که ایسکو به درستی از آفساید گریخته بوده است. 

اگر این نتیجه پا برجا بماند، با پیروزی امشب رئال در دقایق پایانی وقت‌های تلف شده مقابل آلمریا، اختلاف دو تیم در صدر جدول به 9 امتیاز افزایش می‌یابد.

دیدگاه‌ها