کد خبر : 1996377 | 01 بهمن 1402 ساعت 23:03 | 23.7K بازدید | 9 دیدگاه

فوری: صلاح به دلیل مصدومیت به لیورپول برمی‌گردد!

محمد صلاح به دلیل مصدومیت قادر به ادامه تمرینات با تیم ملی مصر نیست و رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا را در ساحل عاج برای شروع درمانش به مقصد لیورپول ترک خواهد کرد.

فوری: صلاح به دلیل مصدومیت به لیورپول برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، صلاح در جریان دیدار تیم ملی مصر برابر تیم ملی غنا در دومین دیدار از مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا مصدوم شد. مصدومیت او به حدی شدید بود که نتوانست به حضورش در زمین ادامه دهد و مجبور به ترک میدان شد و حالت چهره و البته شرایط پایش باعث نگرانی شدید کادر فنی این تیم، طرفداران این بازیکن و حتی یورگن کلوپ شده بود که این موضوع را در نشست خبری مطرح کرد. 

بسیاری معتقد بودند که مصدومیت این ستاره مصری از ناحیه همسترینگ است و به همین دلیل احتمالا صلاح تا یک ماه دور از میادین خواهد بود که بدترین خبر ممکن برای تیم ملی کشورش و البته لیورپول بود. 

صلاح که قبل از مصدومیتش به دلیل عملکرد ضعیف‌تر با تیم ملی نسبت به لیورپول مورد انتقاد قرار داشت، در نشست خبری امروز تیمش در آستانه بازی آخر دور گروهی با تاکید بر این نکته که تیم ملی کشورش فقط به او و عملکردش خلاصه نمی‌شود و بازیکنان درجه یک دیگری هم در مصر حضور دارند، تلویحا تایید کرد که امکان ادامه بازی‌های جام ملت‌های آفریقا برای او وجود ندارد.

1981565

حالا این خبر امروز توسط یورگن کلوپ تایید شد. او در نشست خبری بعد از پیروزی 4-0 لیورپول مقابل بورنموث اعلام کرد که صلاح برنامه دارد تا به انگلیس باز گردد: "او برای روند درمانش به اینجا برمی‌گردد و ریکاوری را شروع خواهد کرد. اگر مصدومیتش جدی نباشد و تیم ملی مصر به فینال رقابت‌های جام ملت‌های آقریقا برسد، او دوباره برای حضور درآن بازی به ساحل عاج سفر خواهد کرد."

دیدگاه‌ها