کد خبر : 1996382 | 01 بهمن 1402 ساعت 23:20 | 14.6K بازدید | 18 دیدگاه

شوخی ژوتا با ستاره جوان لیورپول: بدک نبودی!

دیوگو ژوتا، مهاجم لیورپول، در مصاحبه بعد از بازی قرمزها مقابل بورنموث به تمجید از عملکرد کانر بردلی، ستاره 20 ساله تیمش، پرداخت.

شوخی ژوتا با ستاره جوان لیورپول: بدک نبودی!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول موفق شد در هفته بیست  یکم رقابت‌های لیگ برتر با شکست 4-0 بورنموث خارج از خانه قدرت‌نمایی کند و نشان دهد بدون صلاح هم در گلزنی به مشکل بر نمی‌خورد. این تیم همچنین موقتا فاصله خود را با منچسترسیتی در صدر جدول به 5 امتیاز افزایش داد. 

دیوگو ژوتا ستاره لیورپول در این بازی بود که با 2 گل و یک پاس گل به عنوان مرد میدان شناخته شد. یکی دیگر از ستاره‌های لیورپول در این بازی، دفاع چپ 20 ساله این تیم، کانر بردلی بود که موفق شد پاس گل سوم لیورپول و دوم ژوتا را در نیمه دوم مهیا کند و همچنین با عملکرد دفاعی مناسب، نمره بسیار خوب 7،8 را در پایان بازی از سایت گل دریافت کند.

1981580

این ستاره جوان اولین بار بود که در لیگ برتر برای لیورپول به میدان می‌رفت و بعد از بازی در مصاحبه کوتاه درون تونل کنار ژوتا قرار گرفت. او خجالتی بود و زیاد صحبت نکرد اما ژوتا سعی کرد یخ او را باز کند: "برای بازی اول بدک نبود، اینطور نیست؟ پاس گل قشنگی داد. البته گل من از پاس او بهتر بود. یکی دوتا مثل این بچه‌ها برای ما خوب خواهند بود. اگر بخواهم جدی باشم، او عالی بود و خیلی خوشحالیم که او را کنار خودمان داریم."

دیدگاه‌ها