کد خبر : 1996396 | 02 بهمن 1402 ساعت 09:05 | 19K بازدید | 39 دیدگاه

ادامه جنگ سرد بین رئال و بارسا: پرز و لاپورتا با هم قهرند!

خوان لاپورتا و فلورنتینو پرز، رؤسای دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید، مانند گذشته رابطه‌ای صمیمی با هم ندارند و رفتار این دو در سوپرجام اسپانیا نسبت به یکدیگر دوستانه نبود.

ادامه جنگ سرد بین رئال و بارسا: پرز و لاپورتا با هم قهرند!

به گزارش "ورزش سه"، روابط غیرصمیمانه مدیران رئال مادرید و بارسلونا در سوپرجام اسپانیا ادامه یافت. بر اساس گزارش روزنامه اسپانیایی "اسپورت"، همه بر این باور بودند که روابط فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید و خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در جریان سوپرجام اسپانیا به میزبانی ریاض عربستان، بهتر خواهد شد.

انتظار می‌رفت که این دو رئیس در عربستان سعودی درباره سوپرلیگ دیدار و گفت‌وگو کنند، اما این اتفاق هرگز نیفتاد و جنگ سرد بین این دو همچنان ادامه دارد.

1981603

این روزنامه توضیح داد که هیچ یک از مدیران برای ترتیب دادن ملاقات با طرف دیگر قدمی برنداشتند. پرز همچنان از بارسلونا عصبانی است و هیچ تمایلی برای دیدار با لاپورتا نشان نداد.

پرز در جریان فینال سوپرجام اسپانیا کنار رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا نشسته بود و لاپورتا از این خیلی دور بود. اسپورت تایید کرد که لاپورتا نیز نظر خود را تغییر نداده و علاقه‌ای به ملاقات با پرز ندارد. رئیس بارسلونا، پرز را به خاطر موقعیتش در پرونده نگریرا و تمایلش برای سوءاستفاده از مشکلات بارسلونا مقصر می‌داند.

دیدگاه‌ها