کد خبر : 1996442 | 02 بهمن 1402 ساعت 09:23 | 7.2K بازدید | 13 دیدگاه

آلگری اعتراف کرد: در کورس قهرمانی هستیم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، بالاخره پذیرفت که این تیم در کورس قهرمانی قرار دارد.

آلگری اعتراف کرد: در کورس قهرمانی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا روبه‌روی لچه قرار گرفت و با سه گل برابر این تیم به پیروزی رسید. 

دوشان ولاهوویچ ستاره یوونتوس در این بازی بود و موفق شد دو گل اول تیمش را وارد دروازه حریف کند و برمر هم گل سوم را به ثمر رساند تا بیانکونری سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد و همچنان حریف اصلی اینتر در کسب عنوان قهرمانی لقب بگیرد. 

آلگری پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «لحظاتی در طول بازی که تمرکز تیم پایین آمد و چند ریسک انجام شد. شاید در حالت عادی به نظر نرسد اما اگر گلی دریافت کنید، همه چیز پیچیده‌تر خواهد شد و از نظر روانی شرایط دشوار می‌شود. 

1979121

ما در تلاش هستیم که تا جایی که می‌شود به این روند پیروزی عادت کنیم. لحظاتی در جریان بازی هست که باید حمله کنید، دفاع کنید و ما در درک این لحظات بدون شک پیشرفت بسیاری داشتیم. اعتماد به نفس بازیکنان هم بالا رفته است. لچه بسیار می‌دوید و پرس می‌کرد. این بازی پیچیده‌ای و ما اشتباهی روی توپ پایانی داشتیم. خوشبختانه وقتی لچه کم آورد، ما کنترل بازی را در دست گرفتیم. 

در فوتبال هیچ چیزی غیرممکن نیست. ما باید این باور را در ذهن داشته باشیم که می‌توانیم کارهای خارق‌العاده‌ای انجام دهیم و کاری که به نظر غیرممکن می‌رسد را ممکن کنیم. ما باید با تمام وجود تلاش کنیم و حتی اگر دیگران کارشان را بهتر انجام دهند، ما باید به تلاش آنها احترام بگذاریم. این شرایطی است که در حال حاضر در صدر جدول داریم.»

دیدگاه‌ها