کد خبر : 1996608 | 02 بهمن 1402 ساعت 21:14 | 15K بازدید | 7 دیدگاه

نامه دروازه‌بان اودینزه به مایک مانیان: شرمنده‌ایم!

مارکو سیلوستری، دروازه‌بان اودینزه، پیامی محبت‌آمیز را برای مایک مانیان ارسال کرده است.

نامه دروازه‌بان اودینزه به مایک مانیان: شرمنده‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، حوادث شنبه شب در استادیوم بلونرژی شهر اودین ایتالیا در بازی تیم‌های اودینزه و میلان، موجی از شوک و خشم را در دنیای فوتبال ایجاد کرد، زیرا فابیو مارسکا داور مسابقه مجبور شد به دلیل شعارهای نژادپرستانه و حرکات شنیع مکرر تماشاگران اودینزه نسبت به مانیان، دروازه‌بان میلان، بازی را به مدت پنج دقیقه متوقف کند.

مانیان از شدن آزردگی می‌خواست بازی را کاملا ترک کند، اتفاقی که در نهایت با دخالت و دلجویی داور رخ نداد. بعد از بازی باشگاه اودینزه و مقامات محلی توانستند اولین نفر از حدود ده‌ها هوادار را که مسئول این توهین ها بودند شناسایی کنند. این به لطف فیلم‌های دوربین داخل ورزشگاه و همچنین ویدیوهای درون رسانه‌های اجتماعی که پس از بازی منتشر شد، حاصل شد.
این هوادار خاطی به مدت پنج سال با محرومیت از همه رویدادهای ورزشی  محکوم شد و اودینزه متعهد شد که او را از ورود مجدد به استادیوم خود منع کند. در همین حال، سیلوستری، دروازه‌بان اودینزه در شبکه های اجتماعی نامه ای سرگشاده به مانیان ارسال کرد: "مایک عزیز، من به عنوان یک همکار، اما مهمتر از همه به عنوان یک انسان برای شما می نویسم. این اولین بار نیست که این اتفاق می‌افتد، اما همه با هم باید اطمینان حاصل کنیم که آخرین بار است. این اتفاق نمی‌تواند در ورزشگاه ما رخ دهد، نباید در هیچ ورزشگاهی و در هیچ مکانی اتفاق بیفتد. همه ما صدایمان را بلند می‌کنیم: نه به نژادپرستی!

1981923

من برای شما می‌نویسم که بگویم من سه سال از دروازه اودینزه دفاع کرده‌ام و احساس می‌کنم باید از این شهر، این باشگاه و این هواداران هم دفاع کنم. من از کسانی دفاع می‌کنم که واقعاً فوتبال را دوست دارند.
احترام و آموزش بخشی از ارزش‌های ماست و تیم ما نماد یکپارچگی است. مردم این شهر به مراتب بهتر از چند بی سر و پا هستند که با صدای بلند کلمات احمقانه را فریاد می‌زنند تا بتوانند نادانی خود را تبلیغ کنند و باعث شرمندگی هواداران اصیل شوند.
مایک عزیز... قوی بمان! با احترام و محبت به تو همکارم و از آن بالاتر به همنوعم. "

دیدگاه‌ها