کد خبر : 1996624 | 02 بهمن 1402 ساعت 22:09 | 49.9K بازدید | 26 دیدگاه

اخراج بدموقع قاسم محمد

مقصر حذف لبنان مشخص شد: سرآشپز بیروتی!

قاسم محمد، مدافع باتجربه لبنان، که در بازی مقابل تاجیکستان اخراج شد، سرآشپز یک رستوران است.

مقصر حذف لبنان مشخص شد: سرآشپز بیروتی!

به گزارش "ورزش سه"، در دور پایانی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ تیم ملی لبنان و تاجیکستان از گروه نخست مسابقات برابر همدیگر قرار گرفتند که این دیدار با اتفاقات بسیار عجیبی همراه بود.

در شروع نیمه دوم باسل زکریا هافبک تیم ملی لبنان با ضربه از راه دور دروازه رستم یتیموف را باز کرد تا تیمش در رتبه دوم این گروه قرار بگیرد و شرایط صعود داشته باشد.

در شرایطی که تیم ملی لبنان یک بر صفر پیش افتاده بود قاسم محمد بازیکن باتجربه تیم ملی لبنان با خطای عجیبی که بر روی علی شیرجیلوف مرتکب شد با کارت قرمز داور عراقی روبرو شد.

1981937

این کارت قرمز مستقیم باعث شد دفاع تیم ملی لبنان دچار آشفتگی شود و در ادامه بازی از جای خالی قاسم محمد تاجیکستان سه بار به گل رسید که یک بارش توسط VAR مردود شد.

این مدافع باتجربه پیش از مسابقه مصاحبه‌ای درباره فوتبال لبنان داشت که در آن از شرایط نیمه حرفه‌ای لیگ فوتبال لبنان اشاره کرد و عنوان کرد که برای شغل دوم در یک رستوران لبنانی سرآشپز است و برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ مرخصی گرفته است!

حال این بازیکن-سرآشپز با اخراج در دقیقه ۵۶ مقصر اصلی شکست ۲ بر یک تیمش مقابل تاجیکستان است و شاید اگر حذف نمی‌شد، لبنان می‌توانست حداقل به عنوان تیم سوم گروه صعود کند.

دیدگاه‌ها