کد خبر : 1996630 | 02 بهمن 1402 ساعت 22:22 | 13.8K بازدید | 49 دیدگاه

راهی جز پیروزی نداریم؛

سرمربی فلسطین: ما هم می‌خواهیم صعود کنیم

سرمربی تونسی تیم ملی فلسطین امیدوار است با گل زودهنگام مقابل هنگ‌کنگ راه را برای یک پیروزی راحت و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا باز کند.

سرمربی فلسطین: ما هم می‌خواهیم صعود کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فلسطین که با شکست مقابل ایران و تساوی برابر فلسطین یک امتیازی شده است، فردا برابر هنگ‌کنگ قرار می‌گیرد که بدون امتیاز در قعر جدول گروه C جام ملت‌های آسیا قرار دارد و در این مسابقه این شانس را دارد که در صورت پیروزی برای اولین بار در تاریخ خود به دور حذفی مسابقات قهرمانی قاره راه پیدا کند.

مکرم دبوب، سرمربی فلسطین، روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: امیدوارم گلی زودهنگام بزنیم که خیال‌مان را راحت کند و راه را برای صعود به مرحله بعدی باز کند. بازی مهم و سرنوشت‌سازی داریم. هنگ‌کنگ تیم خوبی دارد و این را در مقابل امارات و ایران نشان داد.

وی ادامه داد: ما دو بازی گذشته را خوب شروع نکردیم، چرا که پس از دو دقیقه مقابل ایران و پس از 20 دقیقه مقابل امارات، گل خوردیم اما فردا گزینه‌ای جز پیروزی نداریم. برد در بازی فردا مهم و ضروری است. نتیجه بازی با جزئیات ساده تعیین می‌شود اما اگر مانند امارات بازی کنیم، پیروز می‌شویم و صعود می‌کنیم.

دبوب به تمجید از تیم ملی هنگ‌کنگ پرداخت، اما تاکید کرد که اگر تیمش به سبک خود عمل می‌کند تا بازی را برای خودش آسان کند. او گفت: تیم هنگ‌کنگ رقیب سختی است اما ما خودمان را آماده می‌کنیم. اگر مثل نیمه دوم مقابل امارات با آرامش بازی کنیم، می‌توانیم به پیروزی برسیم.

دیدگاه‌ها