کد خبر : 1996689 | 03 بهمن 1402 ساعت 01:19 | 15.9K بازدید | 4 دیدگاه

حذف شدیم اما آینده برای ما روشن است

غم دنیا روی دوش سرمربی سابق ذوب آهن

میودراگ رادولوویچ، سرمربی تیم ملی لبنان، پس از حذف از جام ملت‌های آسیا با چهره‌ای مغموم در نشست خبری حاضر شد.

غم دنیا روی دوش سرمربی سابق ذوب آهن

به گزارش "ورزش سه"، لبنان که در گروه A مسابقات جام ملت‌های آسیا با قطر، چین و تاجیکستان هم‌گروه بود، با یک تساوی و دو شکست به کار خود در این دوره از مسابقات پایان داد و از دور مسابقات حذف شد. در گروه اول مسابقات، قطر با 9 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تاجیکستان در اولین حضور خود در مسابقات موفق شد امشب لبنان را شکست بدهد و پس از کسب مقام دوم گروه به دور بعد صعود کند.

در این دیدار باسیل جرادی در دقیقه 47 با یک شوت فوق العاده لبنان را پیش انداخت، اما با اخراج قاسم الزین در دقیقه 56 اوضاع را تغییر داد تا در نهایت پرویزجان عمربایف در دقیقه 80 گل تساوی را برای تاجیکستان به ثمر رساند و نورالدین خمروکلوف، بازیکن تعویضی تاجیک‌ها، وقت تلف شده با ضربه سر، گل پیروزی را وارد دروازه حریف کند.

رادولوویچ پس از بازی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: سخت است که بعد از چنین مسابقه‌ای صحبت کنیم، به خصوص که سرنوشت ما برای 60 دقیقه در دستان خودمان بود. ما بعد از اخراج تمرکز خود را از دست دادیم و دو بار گل خوردیم و با وجود این، من به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم.

1979894

سرمربی مونته‌نگرویی در ادامه گفت: حتی پس از اخراج، موقعیت‌های متعددی ایجاد کردیم که یکی از آنها شانس صددرصدی بود اما با این حال کنترل مسابقه را از دست دادیم. من نمی‌توانم بازیکنان را کنترل کنم و راهنمایی کنم که چه زمانی حمله کنیم و چه زمانی دفاع کنیم، چون ریموت کنترل ندارم. رقیب ما را تحت فشار قرار داد.

او سپس درباره آینده تیم ملی لبنان ابراز امیدواری کرد و گفت: در هر صورت آینده برای این تیم روشن خواهد بود و ما به جست‌وجوی بازیکنان خوب ادامه خواهیم داد.

زمانی که از رادولوویچ درباره تصمیم کمک داور ویدئویی در اخراج بازیکن لبنان سوال شد، او حاضر به انتقاد از این سیستم نشد و تاکید کرد که کمک داور ویدئویی با نگرفتن دو گل آفساید برای تاجیکستان، تیمش را نجات داد.

لازم به ذکر است رادولوویچ که ماه قبل برای دومین دوره به عنوان سرمربی تیم ملی لبنان انتخاب شد، سابقه مربیگری در ذوب‌آهن را هم در کارنامه خود دارد.

دیدگاه‌ها