کد خبر : 1996719 | 03 بهمن 1402 ساعت 10:28 | 28.3K بازدید | 9 دیدگاه

دروازه‌بان غنا، مصر را در جام نگه داشت! (عکس)

اشتباه باورنکردنی ریچارد اوفوری، دروازه‌بان تیم ملی غنا، زمینه‌ساز صعود تیم ملی مصر به مرحله بعدی جام ملت‌های آفریقا شد.

دروازه‌بان غنا، مصر را در جام نگه داشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی غنا شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا روبروی تیم ملی موزامبیک به میدان رفت و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد. 

هر دو تیم از دو بازی قبلی یک امتیاز داشتند و با توجه به این که مصر هم دو امتیازی بود و در بازی همزمان با نتیجه 2-2 برابر کیپ‌ورد متوقف شده بود، غنا این شانس را داشت که با حفظ پیروزی در این بازی به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شود. 

در حالی که این تیم تا دقیقه سوم وقت‌های تلف شده با نتیجه 1-2 از حریفش پیش بود و با این نتیجه به مرحله یک هشتم راه پیدا می‌کرد، اوفوری اشتباه عجیبی را انجام داد که زمینه‌ساز شکست تیمش در این بازی شد. 

1982090

در حالی که شوت زده شده به سمت دروازه‌ غنا بیرون از چارچوب بود، این دروازه‌بان تصمیم گرفت با دست به آن ضربه بزند و به این شکل کرنری به موزامبیک داد و گل دوم و تساوی‌بخش این تیم روی همین ضربه کرنر به ثمر رسید تا غنا در کمال ناباوری از گردونه رقابت‌ها کنار برود. 

این اشتباه باورنکردنی دروازه‌بان تیم ملی غنا باعث شد که مصر با کسب سه تساوی و در حالی که امیدی به ادامه این مسیر در غیبت محمد صلاح نداشت بتواند راهی مرحله یک هشتم شود و همچنان در جام ملت‌های آفریقا بماند.

دیدگاه‌ها