کد خبر : 1996733 | 03 بهمن 1402 ساعت 09:31 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

نصیرشلال باید مراقب باشد

حسین توکلی: در وزنه‌برداری شانس مدال المپیک داریم

قهرمان سابق وزنه‌برداری درباره شانس این رشته برای کسب مدال المپیک پاریس گفت: ورزش یک طرفش باخت است و یک طرفش برد اما فکر می‌کنم شانس مدال داریم.

حسین توکلی: در وزنه‌برداری شانس مدال المپیک داریم

به گزارش "ورزش سه"، حسین توکلی در حاشیه جشن سده المپیک درباره وضعیت وزنه‌برداری و شانس این رشته برای کسب مدال در المپیک به خبرنگار ایسنا گفت: ساختار جهانی این رشته تغییر کرده است. قبلا شش سهمیه بود اما الان به پنج و سه سهمیه تغییرش داده‌اند. با توجه به اینکه این رشته از اولین دوره المپیک بوده است، برخورد فدراسیون جهانی با این رشته جالب نیست.

او ادامه داد: کسی فکر نمی‌کرد مصطفی جوادی در عربستان طلا بگیرد اما گرفت. ورزش یک طرفش باخت است و یک طرفش برد. فکر می‌کنم شانس مدال داریم. علی داوودی و مصطفی جوادی شرایط خوبی دارند و امیدوارم نفر سومی که به این تیم اضافه می‌شود هم کیفیت خوبی داشته باشد. بچه‌ها باید بدانند المپیک جایی نیست که همیشه در دسترس باشد و انتظار می‌رود علی داوودی که نقره المپیک را دارد، مصطفی جوادی که با انگیزه است و کسانی دیگر که در تیم هستند، نتیجه خوبی بگیرند. وزنه‌برداری ما همیشه نتیجه گرفته و همواره در المپیک‌ها مدال داشته است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

قهرمان سابق وزنه‌برداری و عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این سوال که عملکرد نواب نصیرشلال، سرمربی تیم ملی، را چگونه می‌بیند، گفت: روند در وزنه‌برداری حداقل سه‌ - چهار سال است. در یک سال چه کار می‌تواند بکند. مربی به زمان نیاز دارد. در یک سال هنوز چیزی نتوانسته برداشت کند. البته کاری که در عربستان انجام شد، خوب بود. انتظار از نواب بالاست و با توجه به سابقه تیم ملی ایران باید مراقب باشد و به‌خوبی کار کند.

دیدگاه‌ها