کد خبر : 1996747 | 03 بهمن 1402 ساعت 11:59 | 22.6K بازدید | 19 دیدگاه

حمله اسطوره یونایتد به آرتتا: خیلی احمقی!

ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، از میکل آرتتا به خاطر حضورش در کنار آشپز معروف انتقاد کرد.

حمله اسطوره یونایتد به آرتتا: خیلی احمقی!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در وقفه تعطیلات زمستانی لیگ برتر انگلیس اردویی را در شهر دبی برپا کرده تا از آب و هوای گرم این منطقه در این زمان از سال استفاده کند. 

حضور این تیم در این منطقه باعث شد که آنها فرصتی هم برای تفریح به دور از تمرینات و دیدارهای سخت و فشرده داشته باشند و آرتتا هم از این وضعیت استفاده کرد تا راهی رستوران استیک هاوس نصرت در ابوظبی شود. 

اما تصاویری که از حضور او در این رستوران منتشر شد جنجال‌هایی را هم به همراه داشته است. در یکی از ویدیوها مشخص است که سرمربی آرسنال به این سرآشپز اهل ترکیه اجازه می‌دهد که تکه گوشتی را در دهانش بگذارد. 

1982122

این ویدیو به شکل گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده است و فردیناند در پادکست خودش به نام Vibe With Five گفت: «نصرت در مراسم عروسی من هم به بعضی از مهمانان به همین شکل غذا داد. من به او پول دادم که با خودم چنین کاری را نکند اما این رفتاری بود که با بعضی از مهمانان داشت. 

یک سرمربی منچستریونایتد هرگز چنین کاری را انجام نمی‌دهد. فقط یک سرمربی آرسنال ممکن است این سطح از حماقت را به تصویر بکشد. پپ گواردیولا هم هرگز حاضر به انجام چنین کاری نیست.»

دیدگاه‌ها