کد خبر : 1996762 | 03 بهمن 1402 ساعت 12:50 | 21.9K بازدید | 16 دیدگاه

انتقاد از خریدهای بایرن: این بازیکنان کی هستند!

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، به شدت از خریدهای بایرن مونیخ در پنجره زمستانی انتقاد کرد.

انتقاد از خریدهای بایرن: این بازیکنان کی هستند!

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل از مدیران بایرن مونیخ خواسته بود که برای تقویت تیمش در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی اقدام کنند. 

او تاکید بسیاری روی خرید مدافعان جدید برای بهبود وضعیت خط دفاعی این تیم داشت و بایرن تا به حال اریک دایر را به خدمت گرفته و در تلاش است تا بتواند کیه‌ران تریپیه را هم در چند روز آینده به آلیانز آرنا منتقل کند اما این خریدها مطابق میل ماتئوس نیست. 

او در گفتگو با پادکست اسکای 90 در این باره اظهار داشت: «بایرن مونیخ از نظر من به این شکل نیست. آنها یا باید بازیکنان بزرگی بخرند یا از بازیکنان جوان استفاده کنند. بایرن تیم جوانان بسیار خوبی دارد و کریستوف فروند (مدیر ورزشی) باید مسئولیت این کار را برعهده بگیرد. 

1976979

در تابستان گفته شد که اجازه جدایی بنجامین پاوارد و استانیسیچ را می‌دهیم و به جای آنها بازیکن می‌گیریم اما نتیجه این شد که ما در پست مدافع راست و میانی مشکل داریم. آنها فکر کردند که این شرایط را مدیریت خواهند کرد اما خیلی دیر اقدام کنند. این تیم نتوانسته است خودش را پیدا کند. 

بایرن نیاز به خریدهای بهتر دارد. آیا جذب چنین بازیکنانی تقویت تیم به حساب می‌آید؟ اریک دایر در چند ماه اخیر حتی در تاتنهام هم بازیکن کلیدی و مهمی نبوده است.»

دیدگاه‌ها